Nekad NoahhN | Ban Överklagan [nemoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1N0ah

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206564823/home

Ditt Hex-ID: 11000014a4903d7

Vad är din discord tagg? Noahhh#1817

Vem var det som bannade dig? Nemoo

Hur lång tid var din ban? 10 dagar, det är 5 dagar kvar .

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: D2859286-254D-45B8-9B0F-4FDE1878A7DC.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Nemoo valde att banna mig för att jag bugg abusa vid pengar tvätten. Jag tryckte X vid pengar tvätten så att det skulle gå snabbare att dra därifrån. Nemoo speccade detta och tog åtgärder. Jag tycker bannen var bra för att efter den har jag lärt mig att aldrig göra om det. Nemoo hade Specca allt och såg vad som hänt. Vi snackade efteråt om det och så förklarade jag att vi har förstått . Vi fick sedan en ban och har lärt mig av den. Klockan var ungefär 10:00 och jag var extremt trött. Jag tänkte inte efter vilket jag ångrar och gjorde detta. I nuläget förstår jag min ban och har lärt mig av den. Efter dessa dagar jag varit bannad har jag lärt mig av min ban. Jag hade begått ett regelbrott som ej är tillåtet på servern som är emot reglerna. Jag tänkte inte efter klockan var 10 på morgonen och var trött. Jag kommer ej skylla på att jag var trött så jag ändå har ansvar att kunna följa serverns regler.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 1 annan vän var vid meth säljer så andra sålde. Vi var där då vi försöker hålla kontroll över det. Vi hade plockat dom och tog doms svarta pengar. Efter det körde vi dem till sjukhus ochbsefsn drog till pengar tvätten. på pengarna tvättrn började de att vi gick in tryckte E för att tvätta och direkt efter X. När man gör det kan man dre ifrån tvätten. Efter det snackade vi med Nemoo och han förklara vad vi hade gjort och förtog direkt våra fel. Jag har nu lärt mig av min ban och kommer aldrig göra om det igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej. Nemoo gjorde de bra att banna oss Pa att vi lärde oss att vi inte skulle göra om det. Jag förstår att vi har gjort fel. Jag och mina vänner har tänkt över detta och vi har lärt oss att aldrig bugg abusa igen. Jag kommer aldrig ens tänka tanken att bugg abusa efter dessa åtgärder som kommit. Jag är besviken och irriterad på mig själv att vi har begått ett sådant regelbrott.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lätt vdm
Spawnnamn abuse
Lall
Sv bans
Även ett par fler som inte ör felaktiga men även felaktiga bans finns i min historik.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ej kunnat bugg abusa . Jag hade kunna kommit till tvätten och inte abusa. Efter åtgärderna som tidigts kommer jag somsagt aldrig göra om det. Har lärt mig av min ban och kommer förbättra mig .

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har lärt mig att ej bugg abusa. Jag har lärt mig hur man beter sig och hur man ska göra vid pengar tvätten. Tills nästa gäng kommer jag ej bugga så att man kan dra. Jag kommer ta åt mig av åtgärderna och kommer aldrig mer göra om det jag är tacksam att Nemoo lärde mig med hjälp av bannen att ej göra om det. Trevligt helg.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka