Nekad NoahhN | Ban Överklagan [nemoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1N0ah

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206564823/home

Ditt Hex-ID: 11000014a4903d7

Vad är din discord tagg? Noahhh#1817

Vem var det som bannade dig? Nemoo

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 30E99813-B35F-4644-8170-ADACC02DD1D8.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Nemoo valde att banna mig för att jag bugg abuse på tvätten. Jag tyckte X när jag skulle tvätta mig svarta pengar. När man gör detta kan man dra därifrån och få pengarna ändå. Nemoo bannade mig för det. Jag har förstår vad som jag gjort och kommer aldrig göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner var i ett scenario , vi hade tagit en grabbs svarta pengar och sedan drar till tvätten som vi redan ägde sedan innan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban. Jag gjorde ett fel. Detta felet jag gjort har jag lärt mig av. Jag kommer aldrig bugg abusa någonsin! Jag var dumnog att ens få tanken till att testa.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lite olika, majoriteten är felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat tvätta pengar utan att bugg abusa. Jag hade kunnat vänta dom sekunderande det tar att tvätta för att sedan dra. Men denna gången abusa jag och skäms för att ha gjort det. Efter åtgärderna som tagits kommer jag ALDRIG mer ens Få tanken till att testa eller Bugg abusa vid pengar tvätten

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har lärt mig att ej bugg abusa . Jag vet hur jag ska göra i framtiden och kommer aldrig göra om det jag gjort. Snälla ge mig 1 chans .

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja (Om ni nekar denna skriv gärna en anledning skulle uppskatta) 😁

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka