Nekad NoahhN | Ban Överklagan [nemoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1N0ah

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206564823/home

Ditt Hex-ID: 11000014a4903d7

Vad är din discord tagg? Noahhh#1817

Vem var det som bannade dig? Nemoo

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom bannade mig för att jag tryckte X vid tvätten. När man trycker x vid tvätten slutar emoten och man kan dra. Några sekunder efter får man sina pengar som man tvättat i kontant och lägger in det på banken. Detta är du bugg abuse och jag gjorde detta. Jag är besviken på mig själv och vet att jag kan bättre.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade svarta pengar som jag skulle tvätta. På tvätten tryckte jag X när emoten nörja så jag skulle slippa vänta den tiden. Så jag hoppa in i min bil och drar dirrekt till banken. Jag gjorde detta då jag blev stressad om nån skulle komma. Jag såg även att mina vänner gjorde detta så jag gjorde samma. Om jag inte minns fel hade jag tvättat ungefär 30 minuter innan och då tryckte jag ej X. Jag förstår vad som jag gjort och kan lova dig nemoo att det ej kommer hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker bannen ej var så felaktig. JAg gjorde fel med att trycka X när jag skulle tvätta pengar. Jag vet varför nemoo tog dessa åtgärder och är glad att ha lärt mig att ej göra om detta. Kan lova dig att det alldrig kommer upprepas.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lite olika

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunat tvätta pengarna vanligt och ej abusa X. Om jag skulle gjort helt normalt och inte trycka X skulle jag aldrig fått dessa åtgärder.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Förstår vad jag har gjort och har tänkt över detta. Jag vet att jag ej kommer göra om detta!!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka