Nekad NoahhN | Ban Överklagan [nemoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1N0ah

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206564823/home

Ditt Hex-ID: 11000014a4903d7

Vad är din discord tagg? Noahhh#1817

Vem var det som bannade dig? Nemoo

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han speccade oss när vi var på tvätten. vi ägde tvätten sedan innan och skulle åka dit igen o tvätta pengar. VI åkte dit och när vi skulle tvätta tryckte vi X så att vi kan köra därifrån, efter ungefär 10-15 sekunder får vi pengarna och lägger in perngarna. Ingen hade tagit över tvätten efter vi tvättat och vi fortsatte rpa. Nemoo kommer sedan in i våran vc och ger oss 2 Krimvarningar + 1 grabb indragen krim. Vi får även gäng varning. Vi fårstår vad som hänt och vi hade lärt oss. Men nu när jag skulle gå in ser jag att jag är bannad i 10 dgr för bugg abuse. Känns som att han fattade när vi snackade support med han att vi hade lärt oss av åtgärderna. Och om jag inte har fel står det ej i nån regel att man ej får göra detta. Men fårstår att det var fel. Kommer ej göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var på ett scenario vid meth säljet. Och sedan vid sjukhuset. Vi åker sedan och tvättar och sedan får åtgärder.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var fel av oss. Dock tycker jag att åtgärderna som nemoo gjort var överdrivna. Då jag trodde han förstog att vi hade lärt oss. Jag fattar vad vi gjot och kommer ej repeteras.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Pwg
Lätt VDM
spawnmenu abuse
Lite mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Jatt jag ej skulle trycka X när vi var på tvätten. Jag tänkte inte efter då jag precis hade vaknat. Klockan var ungefär 11:00 och det var 70 spelare inne ish. Jag tänkte ej efter och sedan fick vi åtgärder. Jag vet hur man ska bete sig och kommer förbätrra mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag har lärt mig att ej abusa tvätten och tänka efter innan jag gör saker. Detta kommer ej repeteras.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka