Accepterad NoahhN | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1N0ah

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206564823/home

Ditt Hex-ID: 11000014a4903d7

Vad är din discord tagg? Njuahh#1817

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han var i noclip och inte såg mitt medelande när jag skrev /me lägger bak han när jag körde bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi skulle kidnappa ett par grabbar. Jag tar upp en grabb och skriver /me Lägger bak han. Limpis speccade ej detta och sedan när vi var framme på våran kidnappnings plats så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var det. Jag skrev /me Lägger bak han för att RPn skulle höjas. Jag tror inte limpis speccade det. Kolla logs också skrev det. Om inte jag skrev det har jag iaf lärt mig av denna bannen. oCh kommer adlrig göra om det. Jag har även klipp på att jag råka släppa grabben. Och på limpis stream ser man inte hela scenariot.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lite olika.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, kunnat beskriva mer och skicka ut lite fler medlenaden att jag lägger han i baksätet. Om jag intea hade skrivit det hade jag lärt mig att göra det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206564823/home

Ditt Hex-ID: 11000014a4903d7

Vad är din discord tagg? Njuahh#1817

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: View attachment 8453

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han var i noclip och inte såg mitt medelande när jag skrev /me lägger bak han när jag körde bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi skulle kidnappa ett par grabbar. Jag tar upp en grabb och skriver /me Lägger bak han. Limpis speccade ej detta och sedan när vi var framme på våran kidnappnings plats så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var det. Jag skrev /me Lägger bak han för att RPn skulle höjas. Jag tror inte limpis speccade det. Kolla logs också skrev det. Om inte jag skrev det har jag iaf lärt mig av denna bannen. oCh kommer adlrig göra om det. På limpis stream ser man även att jag råka släppa han som vi kidnappa då jag skulle Tuta med bilen. Kolla på logs så ser ni!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lite olika.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, kunnat beskriva mer och skicka ut lite fler medlenaden att jag lägger han i baksätet. Om jag intea hade skrivit det hade jag lärt mig att göra det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka