Nekad NoahhN | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1N0ah

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206564823/home

Ditt Hex-ID: 11000014a4903d7

Vad är din discord tagg? Noahhh#1817

Vem var det som bannade dig? Nemoo

Hur lång tid var din ban? 10dgr nu är de ungefär 7 dgr kvar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror nemoo valde att banna mig för att jag och några av mina vänner abusade X när vi tvättade pengar. När man trycker X när man tvättar slutar emoten och man kan dra därifrån. Jag och mina vänner tänkte inte efter och gjorde det. Vi får pengarna ungefär 10-20 sekunder senare och drar till banken. Nemoo hoppade in i våran gäng vc och sncakar med oss angåendee detta. Vi förstår vad som har hänt och jag och mina vänner är besvikna och ångrar det vi har gjort. Han valde att banna oss för att vi abusa X för att avsluta en emote för att sedan dra därifrån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade fått tag på svarta pengar. Jag loota en grabb på 140k svarta pengar. VI drar till tvätten som vi redan ägde och börjar tvätta. Vi tänker ej efter och trycker X så att emoten avslutas och så att vi kan dra därifrån så sanbbt som möjligt. Jag och mina vänner snackade sedan med nemoo i gäng vc och försklarade att vi värkligen lärt oss av dessa åtgärderna. Jag och mina vänner har LÄRT OSS AV VÅRAN BAN och vi vet att detta ej kommer förekomma igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban. Vi abusa X medans vi tvättade för att göra de snabbare. Jag vet vad som jag gjort och har värkligen lärt mig av min ban. Om du unbannar mig kan jag lova att detta ALDRIG händer igen. Jag kommer i fortsättningen tvätta pengarna normalt och inte abusa lågon knapp för att göra det snabbare.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte olika, blandannat Spawnmenu abuse som tolkades fel, Lätt VDM o lite mer som jag ej kom ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tvätta pengar som jag brukar göra men denna gången ville jag göra det så sanbbt som möjligt för att mina vänner var med. Så jag tryckte X. Jag hade istället kunna vänta dom 10-20 sekundrarna det tar för att tvätta pengar. Till nästa gång kommer jag tvätta mina pengar normalt och ej abusa!!. Jag kan lova dig att det aldrig händer igen!! Jag kommer aldrig göra nått som kan abusas igen!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag har lärt av min ban och detta kommer ALDRIG hända igen precis som vi snackade om i vc med nemoo. Jag kommer aldrig göra om det!! Och har lärt mig av min ban. Kommer aldrig bli bannad av samma sak igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Har lärt mig av min ban och kommer aldrig göra om det
snälla

Nemoo, Snälla ge mig en chans, jag lovar dig att det aldrig kommer hända igen snälla

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka