Nekad NoahhN | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1N0ah

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Ditt discordnamn: 1N0ah#1817

Ange ditt födelsedatum 28 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff då jag känner att jag har kompetensen samt är tillräckligt engagerad för att ta över detta ansvar. Jag är diven , aktiv , och lätt att komunicera med. Jag har tidigare ERFARENHET inom staff delen/arbetet. Jag har varit staff innan så kan mycket. . Jag kommer sitta dag o dag ut för att försöka förbättra rpn. Jag kan samtliga kommandon samt har varit staff 2 gånger innan. Jag vet hur man jobbar i olika områden. Jag kommer visa positivitet samt se till att mitt arbete sköts. Jag är redo att ta åtgärder på spelarna som begår regelbrott. Jag har varit servervakt innan samt staff så kan visa mer än vad andra kan. Jag är engagerad samt redo att arbeta som staff. Har tröttnat lite på rpn. Då tänker jag att jobba som staff och komma långt som staff skulle varit super roligt. Jag är mogen vilket underlättar att kommunicera med olika parter. Jag kommer bete mig proffsigt och visa att jag är en stark del av staff teamet. Jag har somsagt all komptens som behövs för att bli staff , tillräckligt aktiv osv. Jag tror jag är bättre än majoriteten som ansöker pga mogenhet samt aktivitet!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Just nu är jag inne kanske 4 timmar per dag ish. BLir jag staff blire nog upp till 5-6 timmar beroende på när jag slutar skolan osv.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021-10 ish

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, Jag har varit staff 2 gånger innan, Har komptensen samt är tillräckligt engagerad för att ta över staff området. Jag kan samtliga kommandon som finns på servern samt kan samtliga kommandon på discord.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka