Accepterad NoahhN | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1N0ah

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad heter du på discord? Noahh.#1817

Ange ditt födelsedatum 28 Januari 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag: 09:00 - 00:00
Tisdag: 09:00 - 00:00
Onsdag 09:00 - 00:00
Torsdag 09:00 - 00:00
Fredag: 09:00 - 00:00
Lördag 09:30 - 00:00
Söndag: 09:30 - 00:00
(Lov)

Vad är det som får dig att söka till Staff? Jag vill bli staff för att påverka servern rp, jag vill få spelare att värkligen vill ta rp seriöst och kunna bygga sig vidare med sitt rp. Jag vill för bättra
Servern communit för att få de så trevligt samt att se till att nya spelare får bra bemötande. Jag vill ansöka till staf för att visa vad jag för för . Jag har varit staff innan och vet hur mycket funkar. Jag ansöker då jag tycker denna roll passar mig ypperligt. Jag vill lära känna spelare samt hjälpa dom att utvecklas. Jag vill ansöka för att den tiden jag var staff var de Extremt rolig. Jag ansöker igen för att jag aldrig han visa vad jag gör för. Jag vill bli staff för att kunna hjälpa andra staffs att få till en bra rp nivå. Jag vill bli staff för att se folk utvecklas.
Jag ser även nu att jag har möjligheter att vara staff de kommande månaderna så vill passa på så tidigt som möjligt. Jag vill ansöka för att jag vet att jag presterar bra, gör ett bra arbete samt tar mitt arbete seriöst. Jag vill bli staff för att värlligen kunna hjälpa serverns rp och aktivitet och ser fram emot att komma tillbaks.
Jag bestämmer mig för att ansöka pga aktivitet inom staffs, jag skulle hjälpa till enormt med arbete som finns att göra. Jag är skriv driven och brinner för saker som är roligt.
Jag ansöker för att jag ser nya möjligheter för rpn att utvecklas.
Min tid som staff kommer vara positiv. Jag kommer kunna ta konsekvenser om de skulle hända att något skulle bli fel. Jag kommer sprida positiva tankar samt alltid vara så engagerad i mitt arbete som staff.

•Hjälpa rpn i helhet för spelarna
• Ta hjälp av andra staffs
• Förebild
• Bra bemötande

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Donations, support, jobb, Krim ansvarig. Tvekar inte på något arbete.

RP- Skulle jag vara rp ansvarig skulle jag spendera mycket tid på att Specca folks rp. Kunna lära folk nya tips för att kunna utveckla sin rp nivå.

Donations- Skulle vara väldigt engagerad , tydlig samt svara på frågor som folk ställer i donations rum. Jag kommer dagligen sitta och ta emot ärenden

Krim ansvarig- Skulle spendera mycket tid på att se till att alla gäng har de bra. Att folk tycker de kul att rp Krim. Kommer även spendera mycket tid i Krim support.

Jobb ansvarig- Detta jobbet skulle jag vara aktiv på. Dagligen vara aktiv på forumet och informera spelarna vilka jobb som man kan ansöka till. Många intervjuer och bra arbete.

Servervakt ansvarig- De mesta jag skulle gjort är att hålla koll på forumet. Kommer vara aktiv och få bort sv abuse.

Alla dem delarna skulle jag klara av.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021

Har du några tidigare erfarenheter? Ja! Jag har varit staff innan samt servervakt har koll på massa kommandon.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja!

/bring (id)
/noclip
/addkey (namn)
/tpm
/togglename
/toggleid
/sqlban (id) (anledning)
/Svban (id) (anledning)
/Kick (id) (anledning)
/v (spawnnamn)
/dv (1-10
/clearchatforall
/giveitem (id) (föremål)
/spec (id)
/spec off
/Freeze (id)
/skin (id)
/setjob (namn) (rang)
/sc (skriver i staff chat Ig)
/sv (skriver i servervakt chat ig)
(Dessa jag får fram i huvudet kan säkert fåtal mer)

Har även koll på discord komandon

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope.

Senast ändrad:
Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka