Accepterad NoahhN | Ansökan till Servervakt (kebabegott)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1N0ah

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad heter du på discord? Njuah ?#1817

Ange ditt födelsedatum 22 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer vara aktiv varje dag ungefär 3 timmar + beroende på när jag slutar skolan. Jag är aktiv dagligen inom rp även aktiv på discord .

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år ungefär

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 14 gånger (Mer än hälften är felaktiga som jag fått unban för

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. . En servervakt är en förebild för andra spelare på servern. En servervakt underlättar för staffs vid bans samt andra ärenden som exempel när någon dött felaktigt eller dva söndriga bilar. En servervakt ska veta vad som är rätt och fel och ha BRA koll på regler. En servervakt ska veta hur man beter sig och hur man kan hjälpa spelare på så bra sätt som möjligt . En servervakt ska ha ordning på servern och se till att rpn sköts. Man ska vara aktiv och tex dva onödiga bilar som inte gör någon nytta.
En servervakt ska vara trevlig samt engagerad person som vill utföra så bra roleplay som möjligt och göra så andra inte blir drabbade av dålig rp. Man ska vara aktiv på möten samt ny information som kommer från Servervakt Ansvariga. Jag kan även alla kommande som en servervakt har tillgång till.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag vet att jag har koll på vad som gäller. Jag har varit servervakt ett par gånger innan och vet hur allt funkar. Jag vill bli servervakt för att minska den dåliga rpn med hjälp av att banna dom. Jag vet hur man. Eter sig och därefter vill jag bli servervakt. Jag har goda kunskaper imon servervakt delen och ser framemot att börja göra lite mer nytta.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara ganska mycket saker imon just denna delen. Exempel man har på toggleid i scenario för att försöka vinna över den andra parten. Exempel man letar efter person med hjälp av toggleid ser man vart personen är. Korruption kan även vara att man revvar sig pga man förlorat ett scenario.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top