Accepterad NoahhN | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1N0ah

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad heter du på discord? NoahhN#1817

Ange ditt födelsedatum 28 Januari 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? lov:
10:00 - 00:00

Skol dagar:

15:30 - 23:00

Hälger:

09:30 - 23:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? 8 Månader

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 13 bans. varvar felaktigta.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en person som underlättar för staffs. En servervakt hjälper till med små ärenden som staffs skulle kunnat gjort. En servervakt enligt mig är en förebild som alltid ska vara den bättre i sitvationer. En servervakt ska vara trevlig och hjälpsam. En servervakt ska vara aktiv, mogen, säriös i sitt arbete. jag vet vad man inte får göra och vad man får göra. Jag vet vad som gäller och hur man beter sig. En server vakt ska inte abusa sina perms. Tex Revva för man är hungrig inagme ellre man tagit skada sedan revvar. En servervakt enligt mig ska ha rätt så bra Koll på kommandon. Jag har varit Servervakt 1 gång innan. Jag var servervakt i CA 2-4 månader. Jag har varit Helper x2 så har bra koll på regler, kommandon, rätt och fel sitvationer.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag har tidigare erfarenheter inom servervakt relaterade grejer. Jag är Aktiv, Jag har bra koll på saker och ting. Jag har bättre koll på servervakt relaterade grejer än var många andra har. Jag är mogen nog att få denna rollen. Jag kommer dagligen jobba som servervakt som alla kanske inte hade gjort.
Jag vet vad jag gör i olika sitvationer och sköter det sedan suveränt. jag har bra koll på regler. Jag har somsagt varit Servervakt, helper x2 så jag tror jag skulle ha mer koll än vad andra har. Jag tycker själv jag passar som servervakt och tror jag skulle göra mycket bra handlingar i mitt arbete. Jag är dagligen aktiv vilket är rikgit bra.
Jag kommer hålla mig till den bättre nivåm vilket andra kanske inte gör.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En aktiv, driven och trevlig person som tar staff arbete seriöst. En bra servervakt är en person som har bra koll på regler och vet hur den kontrollerar olika dåliga scenarion. Man ska vara trevlig och tycka det är kul.
En bra servervakt är en som KAN Rpa mycket välutvecklat. vara positivtänka posetivt istället för tex gnälla på spelare som gjort fel.
En bra servervakt är man alltid kan förmedla saker via Discord PM eller /m till spelaren istället för att banna dirrekt. En bra servervakt ska inte vara rädda att banna när folk gör regelbrott.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Att man använder sina perms på fel sätt. Tex man revvar sig för man är skadad. Korruption som servervakt är att man abusar sina perms. ett fel inom servervakt att man abusar sin roll "servervakt". En korrupt servervakt är en person som kickar/bannar för man inte vill förlora scenariot vilket är ABSLOUT inte tillåtet på servern. Korrupt är att man tex revvar sina vänner för att man inte vill att det ska bli 12h Exempel.
 
Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top