- Meddelanden
- 177
- Reaction score
- 4
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah
Vad heter du på discord? Noahhh#1817
Ange ditt födelsedatum 28 Januari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 14:50 - 21:30
Tisdag 15:45 - 21:30
Onsdag 15:35 - 21:30
Torsdag 15:10 - 21:30
Fredag 13:45 - 23:00
Lördag: 09:00 - 00:00
Söndag 09:00 - 22:45
Under lov spelar jag så klart senare på kvällarna.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Över 1 år om man tänker längd.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 17 ( många felaktiga)
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt underlättar för staffs. Exempel på en bra servervakt är en person son är engagerad hjälper till och visar att man är aktiv när det händer saker. En servervakt ska hålla koll på spelarna så att dom sköter sig om inte en staff speccar. En servervakt är en förebild för andra spelare på servern. En servervakt underlättar för staffs vid bans samt andra ärenden som exempel när någon dött felaktigt eller dva söndriga bilar. En servervakt ska veta vad som är rätt och fel och ha BRA koll på regler. Som servervakt ska man ha koll på alla regler utantill och vara en lojal servervakt En servervakt ska veta hur man beter sig och hur man kan hjälpa spelare på så bra sätt som möjligt . Jag som servervakt kommer göra mycket nytta till servern och kommer visa framgångar. En servervakt ska ha ordning på servern och se till att rpn sköts. Man ska vara aktiv och tex dva onödiga bilar som inte gör någon nytta eller Hjälpa folk i /sv om dom undrar något servervakt relaterat.
En servervakt ska vara trevlig samt engagerad person som vill utföra så bra roleplay som möjligt och göra så andra inte blir drabbade av dålig rp. Man ska vara aktiv på möten samt ny information som kommer från Servervakt Ansvariga. Jag kan även alla kommande som en servervakt har tillgång till. Jag vet hur man använder sina perms och har varit sv inann. Jag har somsagt varit helper innan så vet många kommandom. Jag vet hur man beter sig och är tillråkligt mogen för att bli servervakt.
Varför vill du bli servervakt på servern? Om jag blir servervakt kommer jag ställa upp och hjälpa spelarna som behöver hjälp.För att kunna hjälpa så många spelare som möjligt och kunna bidra med posetiv och engagerad energi. Om jag skulle vara servervakt i detta laget hade jag kunnat göra mycket nytta men hjälp att banna spelare som gör regelbrott. Jag är inte den som bannar prio 1. Jag snackar hälre med killen i /m för att förklara vad han gör som han kan förbättra. Jag kommer hjälpa nya spelare. Ex om dom har nybörjar kläder kommer jag försöka förmedla det till dom i ooc. Jag har rpat sedan 2021-10-15 på unive. All denna tid har jag lärt mig mycket. Jag känner att jag kommer göra mycket bra. Jag vill bli servervakt då jag tror denna rollen hade passat mig då jag vet hur man hanterar sina perms. Jag har tidigare erfarenheter inom servervakt och helper delen. Om jag blir servervakt kommer jag vara engagerad och aktiv. Jag är en allmänt aktiv spelare som spenderar många timmar inne. Jag har spelat på unive ett bra tag nu och är en lojal spelare!
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är om man tex revvar sig för att man har tappat HP, Man har toggleid i scenario för att se vart potparten är. Man dvar sina bilar om någon försöker sno dem. Man ligger i underläga i ett scenario och väljer att banna. Allt detta jag skrivit är korruption. Skrev denna meningen kortfattad.
Vad heter du på discord? Noahhh#1817
Ange ditt födelsedatum 28 Januari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 14:50 - 21:30
Tisdag 15:45 - 21:30
Onsdag 15:35 - 21:30
Torsdag 15:10 - 21:30
Fredag 13:45 - 23:00
Lördag: 09:00 - 00:00
Söndag 09:00 - 22:45
Under lov spelar jag så klart senare på kvällarna.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Över 1 år om man tänker längd.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 17 ( många felaktiga)
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt underlättar för staffs. Exempel på en bra servervakt är en person son är engagerad hjälper till och visar att man är aktiv när det händer saker. En servervakt ska hålla koll på spelarna så att dom sköter sig om inte en staff speccar. En servervakt är en förebild för andra spelare på servern. En servervakt underlättar för staffs vid bans samt andra ärenden som exempel när någon dött felaktigt eller dva söndriga bilar. En servervakt ska veta vad som är rätt och fel och ha BRA koll på regler. Som servervakt ska man ha koll på alla regler utantill och vara en lojal servervakt En servervakt ska veta hur man beter sig och hur man kan hjälpa spelare på så bra sätt som möjligt . Jag som servervakt kommer göra mycket nytta till servern och kommer visa framgångar. En servervakt ska ha ordning på servern och se till att rpn sköts. Man ska vara aktiv och tex dva onödiga bilar som inte gör någon nytta eller Hjälpa folk i /sv om dom undrar något servervakt relaterat.
En servervakt ska vara trevlig samt engagerad person som vill utföra så bra roleplay som möjligt och göra så andra inte blir drabbade av dålig rp. Man ska vara aktiv på möten samt ny information som kommer från Servervakt Ansvariga. Jag kan även alla kommande som en servervakt har tillgång till. Jag vet hur man använder sina perms och har varit sv inann. Jag har somsagt varit helper innan så vet många kommandom. Jag vet hur man beter sig och är tillråkligt mogen för att bli servervakt.
Varför vill du bli servervakt på servern? Om jag blir servervakt kommer jag ställa upp och hjälpa spelarna som behöver hjälp.För att kunna hjälpa så många spelare som möjligt och kunna bidra med posetiv och engagerad energi. Om jag skulle vara servervakt i detta laget hade jag kunnat göra mycket nytta men hjälp att banna spelare som gör regelbrott. Jag är inte den som bannar prio 1. Jag snackar hälre med killen i /m för att förklara vad han gör som han kan förbättra. Jag kommer hjälpa nya spelare. Ex om dom har nybörjar kläder kommer jag försöka förmedla det till dom i ooc. Jag har rpat sedan 2021-10-15 på unive. All denna tid har jag lärt mig mycket. Jag känner att jag kommer göra mycket bra. Jag vill bli servervakt då jag tror denna rollen hade passat mig då jag vet hur man hanterar sina perms. Jag har tidigare erfarenheter inom servervakt och helper delen. Om jag blir servervakt kommer jag vara engagerad och aktiv. Jag är en allmänt aktiv spelare som spenderar många timmar inne. Jag har spelat på unive ett bra tag nu och är en lojal spelare!
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är om man tex revvar sig för att man har tappat HP, Man har toggleid i scenario för att se vart potparten är. Man dvar sina bilar om någon försöker sno dem. Man ligger i underläga i ett scenario och väljer att banna. Allt detta jag skrivit är korruption. Skrev denna meningen kortfattad.