Antagen Noahglimme | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glimme

Aktiv Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
168
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Ditt discordnamn: Glimme09

Ange ditt födelsedatum 24 Februari 2009

Varför ska just du bli staff? För att jag har tidigare erfarenheter som helper och har därför koll på hur det fungerade. Men hade då inte tid att fortsätta med staff arbetet. Jag vill bli staff nu för att jag har tröttnat lite på att rpa och kommer kunna vara aktiv som helper. Jag vill att rpn ska bli bättre än vad den är just nu och hoppas att jag kommer kunna bidra med det

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det just nu finns en del problem i krim rpn och den lagliga rpn. I krim rpn som jag rpar så är det väldigt mycket att åka ut och skjuta och sen bli tagen till sjukan och vänta ut kryckan och sen åka och skjuta igen. Medans i den lagliga rpn tycker jag att det är för mycket lall och att det blir svårt att göra seriösa scenarion med dessa lallare.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att vi samarbetar och blir ett bra team tillsammans. Snacka mycket så att man ser alla olika vinklar på det. Sen med problemet med krim rpn kan vi försöka att ge förslag vad man kan göra istället och ta åtgärder på de som bara åker runt o skjuter. Problemet med den lagliga rpn tror jag att går o lösa genom att specca allmänna ställen som marja lisa och ta spelarna i staff samtal för att snacka med de vad de gör för fel och fortsätter de så bannar man.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är nästan det viktigaste som staff att agera professionellt eftersom att man blir sidan utåt för servern. Man agerar professionellt genom att hela tiden vara trevlig och tänka på vad du gör och vad du gör. Eftersom att du som sagt är som en förebild för spelarna på servern.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har tid med staff arbete då jag går i skolan och har träningar på eftermiddagarna. Men har tid både efter och innan träningarna med staff arbete. Vissa dagar kanske det blir lite mindre såklart men andra dagar och på helger lite mer. Det beror helt på men jag har absolut tid för staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

++rep känns som en riktig stabil staff som kommer vara mycket aktiv inom staff jobbet

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka