Accepterad NoahAndre | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoahAndre

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198402479847/

Vad är ditt namn i verkligheten? Endre

Vad är ditt discord namn? Nóe#5893

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Noah Andre han är 23 år. Han har haft en svår uppväxt i ett kriminellt umgänge, han har inga barn eller familj. Hans mamma och pappa var veldigt elaka eftersom dom misshandlade Noah. När Noah gick i skolan så var det väldigt svårt för honom att konsentrera under lektionerna för att han tänkte på hur hårt misshandlad och skaddad Noah skulle bli efter skolan. Eftersom han måde dåligt så började dumma saker ske han började gå med i gäng och begå en massa butiks rån samt andra brått. Noah hade en sorebror han gick tyvär bort när Noah var bara 16 år. Noahs bror hette Mikael och var 20 år när han blev mördad under en skottlossning. Skottlossningen skädde 2015 för 7 år sedan. Noah tog nästan livet av sig när mordet skädde det var även Mikeal som introducerade honom till gäng kriminaliteten. Noah var tvungen att flytta till Unive för att undvika problem i sin hemma stad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer biddra med bra känsla i och försöka tillbringa med bra scenarion med andra spelare som är med i scinariot. Jag kommer att ta mitt rp spelade så seriöst jag kan för att tillbringa med en rolig och tråvärdig upplevelse som möjligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra genom att vara så seröst som möjligt i servern och skapa så trovärdiga scenarion som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att det ska vara kul för alla och att man inte ska spela själviskt och göra så att man alltid vinner alla scenario. Helt änkelt så ska du/jag spela på ett rolligt sätt för all så att alla kan vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive RP genom YouTube och då tänkte jag att detta måste jag testa.

Godkänd efter muntlig intervju välkommen till
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka