Accepterad NoahAndre | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoahAndre

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198402479847/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:221107059

Vad är din discord tagg? Noah#9793

Vem var det som bannade dig? Hammarl0f

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ⚠️ Du har blivit temporärt avstängd från Unive för: VDM ~ᆯ Hammarl0f Den här avstängningen går ut om: 3 dagar ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på https://www.unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde på en grabb en gång men jag gjorde det på grund av att vi var mitt i ett scenario och folk störde skit mycket

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några andra som är i ett och samma gäng var mitt i ett scenario och vi blev störda under scenariot och vi skrev i Ooc chatten men dom fortsatte jiddra så säger min vän i bilen att köra på honom lite då gör jag det inget han blir knappt skaddad eller ngt alvarligt så blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker egentligen att det är rätt att bli bannad för en sådan grej om man lallar men det var ingen som dog eller något utan vi var mitt i ett scenario där folk inte kunde sluta störa när vi sa till dom i Ooc chatten. Då kör jag på honom lite. Jag tycker egentligen att det är rätt och fel ban. För att det är många som lallar på piren men jag lallade inte och jag ville inte skadda honom häller utan gjorde det bara för att dom ska baka lite och lyssna. Det var även en server vakts som sa till dom men dom fortsatte.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4 eller 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av mina föra bans och Aldrig gjort om samma misstag igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte köra på honom men det var svårt att inte göra det när han säger gör ngt då om du vågar och plus att det var typ 8 personer som störde innan så det blev stressigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att hantera scenario bättre

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka