Nekad Noah88 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noah88

Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? .noah88

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man som heter Noah berg. Han gillar verkligen bilar speciellt mercedes g wagon. Han gillar att jobba men inte när det började bli kväll för att då vill han bara byta eller köpa nya billar. Han gillar inte att vara i Sandy eller Paleto för att han kan bli rånad då och det vill han inte. Men han älskar att vara i stan och kolla på bilar och käka på restauranger. Han älskar verkligen att köra snabbt på dragbanor och det kanske händer att han kommer upp i 120 på motorvägen men inte ofta. Han vill gärna bli mekaniker och mycket annat. Men det är ju det att han är jätte nojig för saker som till exempel när polisen stannar han det är sånt han är rädd för mest. Han och hans vänner har alltid villat skaffa ett hus men det har inte gått så bra. Där dem vill ha sitt hus är uppe på ett berg. Hans föräldrar brukade åka ut och kampa med en husbil det var kul och se naturen han var mycket i naturen för han tyckte när han var liten att det var lite intressant med natur han hade A i No för att han gillade så mycket naturen. Hans föräldrar jobbade med att laga bilar på merkonomen därför är merkonomen hans dröm jobb det har gått i gener. Hans föräldrar hette Christofer och Catrin dem gillade bilar mycket för att dem jobbade ändå med bilar på merkonomen. När jag var liten så kollade jag också mycket på tv. Jag älskade att kolla på bilar när jag var liten. När han gick i skolan fick han ofta c eller b. I gymnasiets så gick han ekonomi. Och när han var jätte liten så gillade han också att leka med kompisar. I skolan blev han mobbad av en elev som hette Simon och när han blev äldre så hämnades han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att respektera alla. Jag ska hålla alla regler som till exempel den viktigaste sunt förnuft. Jag ska också hålla så hög RP nivå även vad som hinder. Och om jag kör för snabbt och får en kick så måste jag respektera det och göra så att rpen på serven blir ännu bättre. Om nån RPar säja något fel kan jag påminna dem i ooc chatten så att dem kommer ihåg det till nästa gång. Jag saka inte vara o schyst eller elak mot någon heller. Jag ska lär känna personer och inte starta bråk hela tiden. Och om något händer typ RDM så ska jag skriva report så Staffs kan komma och hjälpa till,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? En viktig regel eller snarare den viktigaste är sunt förnuft. Det är att du sak tänka på skulle du gjort detta i verkligheten eller skulle du bara till exempel köra mot rött. En till regel är rdm som är att du inte ska döda någon mitt ifrån ingen stanns.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? En viktig regel eller snarare den viktigaste är sunt förnuft. Det är att du sak tänka på skulle du gjort detta i verkligheten eller skullem du bara till exempel köra mot rött. En till regel är rdm som är att du inte ska döda någon mitt ifrån ingen stanns.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på Unive i ungefär typ 3 dagar och jag har varit medlem en gång innan

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag alltid har älskat rpservar som tillexempel unive och jag har älskat bilar och det är ju en stor del av unive livet.

Nekad. Plagiat. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka