Nekad Noah88 | Ban Överklagan [SWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noah88

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199471457312/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a12f420

Vad är din discord tagg? .noah88

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-30 144506.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag var inne med fusk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in med fusk och sen lämnade jag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nu tycker jag helt ärligt det var en felaktig ban för jag gjorde verkligen ingenting. Me asså en sak jag vill at nånsk läsa är att min vän gjorde monatge, han sköt ner gäng och han rdmade lk utan krim men han blev unbannad hur lätt som helst

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vart bannad innan för powergaming en gång innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte varit inne med fusket men asså jag andvände inte fusket och jag attar inte vad det är jag har gjort

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att tänkta innan jag gör saker och aldrig röra ett fusk igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar

Senast ändrad:
Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Asså jag vet inte hur jag inte kan bli unbannad för min vän gjorde morntage och massa anan skit med fusk ch han blev unbannad jag fattar inte ni unbannar skiiit många som fuskar 1000 gånger värre en mig asså jag tog en bild sen lämna men asså ba unbanna ch g mig en skans ni kan ha 100 staffs som speccar mig alla dagar och allt och se att jag inte kommer fuska

Asså jag vet inte hur jag inte kan bli unbannad för min vän gjorde morntage och massa anan skit med fusk ch han blev unbannad jag fattar inte ni unbannar skiiit många som fuskar 1000 gånger värre en mig asså jag tog en bild sen lämna men asså ba unbanna ch g mig en skans ni kan ha 100 staffs som speccar mig alla dagar och allt och se att jag inte kommer fuska
spelar ingen roll du måste betala om du ska spela

det är detta du måste göra för att bli unbannad finns inget annat sätt

asså jag kommer bara fortsätta göra bannöverklagans tills jag blir unbanna å ni tillslut fattr att jag verkligen vill

Nekar erbjudandet.

Skapa inte ban överklagningar om du inte vill betala och ta emot erbjudandet. För vi kommer stå fast och neka dem direkt. Så ingen vits att du hotar med det. Ända sättet för dig att spela på denna server är om du betalar med vårt erbjudande.

Trevligt liv!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka