- Meddelanden
- 98
- Reaction score
- 5
Ban-referens
DC-ce18ca — Discord, Permanent
Anledning: Avstängd från Discorden
Bannad av: reconciliation
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Min kompis skickade ett fusk till mig för ungefär 1,5 års sedan och så dum jag var då så sa jag ja och gick in med det. Största anledningen att jag gick in med det var för att jag föll för grupptryck för att det var flera som sa kom igen gör det bara. Nu i efterhand tänker jag hela tiden att jag bara borde sagt nej och tänkt mer på konsekvenserna.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja det gör jag för det var lite mitt ansvar att välja om jag ville göra det eller inte. Om jag får en till skans kommer jag tänka på reglerna mycket mer och konsekvenserna av det jag gör så att detta aldrig händer igen. Jag är inte kompis med dem som hetsade mig till att göra det för att dem fick mig bannad på en server som jag spelade på mest hela tiden. Asså jag vill bara visa att jag har lärt mig av mina misstag och att jag har lärt mig att bete mig.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig klart och tydligt att inte använda fusk för det förstörde för mig men inte så mycket för andra för jag inte använde det till något dåligt men jag har också lärt mig att man kan mogna och jag är 15 nu och jag tror att jag har mognat en del sen dess. Ifall jag fick valet idag hade jag aldrig tackat ja och bara spelat på ett rättvist sätt men även om jag bara tog en bild med fusket på så är det såklart mot reglerna.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att det var så länge sedan och jag har gjort så många banöverklaganingar ör att jag inte har råd att betala för att jag fortfarande är ett barn men det borde endå visa att jag verkligen vill in på unive och rpa eftersom jag har gjort så överklagningar. jag har också verkligen försökt att visa att jag har mognat och hur mycket jag vill in och spela för alla dem banöveklagningarna jag har gjort även om alla har blivit nekade. Ifall jag inte hade brytt mig såhär mycket om servern så hade jag gett upp för länge sedan. Man kan också se på mina andra överklagningar att jag har skrivit olika varje gång vilket visar att jag har engagerat mig
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar det