Nekad Noah88 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noah88

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199471457312/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a12f420

Vad är din discord tagg? .noah88

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-19 220924.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var inne med ett fusk och skulle ta en bild och det var det jag gjorde inget annat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick ett fusk av min vän. så gick jag in med det och tog en bild och sen inget mer och det jagverkligen skulleviljavisa är att jag kan göra bättre ifrån mig och att jag skulle aldrig gå in med fusk nu för att det var riktigt nödigt för nu spelar imna vänner och jag vill bara in och köra med dem

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju helt klart jag som gjorde fel som gick in med ett fusk för att bli bannad direkt efter. Men en sak som är att jag gick in med det sen tog jag en bild och jag gick inte och sköt eller något och jag vill in och rpa med mina vänner nu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vart banna för krim utan krim för jag hotade en grabb på 70k och jag lärd mig att man verkligen inte ska rpa som krim när man icke är det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gått in ed ett fusk ör jag vet hur mycket jag ångrara det nu och att jag bara skulle vilja in och rpa med mina vänner.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att aldrig röra ett fusk igen och att bara följa alla regler sm finns för det är ju bara onödigt att fuska för man förstör bara för andra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

men varför skrev 320 ut att om man var bannad kunde man å en till skans om man ville visa att man har förendrats ellr förbättrat sig @philip320

Senast ändrad:
jag fråga inte dej men asså vad är det som är svårt det är ba banna igen om ni ser mig göra något

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka