Nekad Noah88 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noah88

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199471457312/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a12f420

Vad är din discord tagg? .noah88

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-19 220924.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag och min vän hade precis fått ett gratis fusk som vi skulle gå in och ta en bild för vi tyckte det var lite collt då men jag ångrar det otroligt mycket. Men en annan sak är att det enda jag gjorde var att ta en bild och sen inget mer men min vän gjorde ungeför samma sak fast mycket mer och han blev unbannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän hade fått ett fusk och så skulle vi gå in och ta en bild flr att cvara coola och sen länade jag sen när jag kom tillbax blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju ingen felaktig ban eftersom jag gick in med fusk men jag använde heller inte fusket till att skjuta eller abusa det bara av att ta en bild medans en annan gick runt och sköt och blev unbannad. Men jag vill också att du ska veta hur roligt jag tycker det är att spela på unive för alla människor och gemenskapen och min kompisar spelar och min vän som och ändvände fusk blev unbannad men inte jag så jag blev lite uthängd

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. när jag bli bannad brukar jag tänka varför jag blev banna och vad jag skulle kunna gjort annorlunda men brukar läsa reglerna igen så det inte blir så jag glömmer av något. Men eter jag blir bannad så ångrar jag det alltid jättemycket

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tänk lite innan och vad konsekvenserna var och nu efter så ångrar jag ju det så otroligt mycket för jag vill bara in och rpa på unive för det är typ det roligaste jag gjort

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag aldrig ska ta en bild med något som man inte får och inte göra saker överlag som man inte får göra på servern och att man ska köra på servern med mer konsekvenstänk så att inte såna saker händer igen och tänk igenom allt innan man gör något

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det Baby Philip

Hej noah88

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 2990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

men nämn vilka skador jag har gjort då så ska vi se vad du kommer på

Fast jag gjorde ju inget illa. jag tog en bild jag abusa ju inte det direkt

ba så du vte får man inte kräva att man ska betala så mycket för unban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka