Accepterad noah29 | Whitelist ansökning [Tha Gaymers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noah29

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Användarnamn: noah29

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198859755095/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? MOAH#0978

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en svensk medborgare med ursprung från balkan som är 18 år gammal. Jag är en väldigt positiv kille som alltid lyssnar när det behövs och är bra på att följa regler. Ett intresse jag har är att köra bil och kolla på bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag vill bli whitelistad är för att jag är trött på att bli rdmad på alla andra servrar så då tänker jag att det är mer seriöst om det är en whitelistad server. Jag är nästan alltid glad och positiv vilket kan tillbringa glädje till de andra som spelar på denna server. Jag är duktig på att lyssna och följa regler vilket är väldigt bra i mina ögon. På servern kan jag bidra med positiv energi, rolig rp samt seriös rp. De är också en svensk server vilket gör det lättare att kunna rpa till max. Jag är bra på att arbeta och följa instruktioner.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitlistad på denna server för en stor grej är ju att den är svensk vilket gör de lite roligare och bättre för att då kan man komunicera lättare samt att de är väldigt oseriös rp på andra servrar vilket leder ofta till rdm.

Hur många timmar har du på FiveM? Cirka 95 timmar om inte mer.

Hur hittade du Multistaden? Servern kom upp på framsidan av fivem som mest upvotade i din region. alltså i menyn på fivem.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag ska vara ärlig och ja det har jag. Kan ge ett exempel: Kommer inte ihåg vilken server det var men jag blev iallafall rdmad och jag blev väldigt sur då jag hade mycke saker på mig så då köpte jag en pistol och kom tillbaka och dödade honom så fick jag en bann.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu spelar jag på en server som heter blood life men den är inte jätte rolig då jag tröttnade på den för det fanns inte jätte många saker att göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka