Accepterad noah1234 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noah1234

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198244859064/

Vad är ditt namn i verkligheten? noah

Vad är ditt discord namn? bap#3296

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Lasse stenhammar och är 30 år gammal, född i östra Norrland och gillar bärs. han brukar festa och jobba väldigt mycket han dröm är att bli mekaniker, När han var ung så var han rätt så fattig med sin mamma Saga stenhammar och pappa Olof stenhammar dom levde väldigt fattig med dålig ekonomi och ingen mat, Men i Lasses uppväxt så har han hittat många nya vänner och sedan flyttat till nya städer ganska ofta, Lasse blir stressad av sånt men samtidigt lite roligt och hitta nya saker o göra, Lasse kan vara både snäll och lite elak ibland. Men han skulle ju aldrig vara elak om man är snäll mot han. Han är en glad och trevlig grabb som gillar att träffa nya personer vilket han ofta gör på fritiden genom att gå runt på gatorna och snacka med folk. Ett annat stort intresse han har är feta bilar och även motorcyklar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill vara med och delta i detta community och få kunna utnyttja alla funktioner som medlem

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med väldigt seriös och hög rp, försöka göra så roliga scenarion som möjligt. och såklart anmäla till mods/admins om någon gör fel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla som rollspelar ska ha kul och jag inte bara ska va självisk och spela för min egen vinst utan tänka på andra och göra det bästa för scenariot.

Hur hittade du Unive? Genom discord

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka