Nekad NoaH0 | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoaH0

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199187982430/

Ditt Hex-ID: 1100001492d785e

Vad är din discord tagg? Magister Nofu/noah5188

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-24 175522.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lallade på sjukhuset

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän har precis fått behandling. Vi hade redan druckit och det var därför vi var fulla. Vi slogs med människor, vi hade sex på sjukhuset. Det var kul såklart, även om vi var fulla och helt klart vilse. det var helt fel från våran sida

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var helt rätt att bli bannad. I verkliga livet är det inte okej att ha samlag på ett sjukhus, även om man är full. Jag tänkte inte klart då, men jag förstår nu att det var ett dåligt beslut. Jag lovar att det inte kommer att hända igen, och jag vet att vissa saker inte är acceptabla även om man har druckit alkohol.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga senaste 3 månaderna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag behövde egentligen inte låtsas vara full från början eftersom det var ganska länge sedan vi drack. Om jag ändå valde att låtsas vara berusad, kunde jag ha gjort det på ett vuxnare och lugnare sätt istället för att överdriva det. Jag borde ha tänkt mer logiskt och agerat som jag skulle göra i verkligheten om jag varit berusad, med respekt och sunt förnuft. Det var mitt fel att inte välja en mer ansvarsfull rollspelsapproach.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut. Jag har förstått att det är jätteviktigt att följa alla regler, särskilt sunt förnuft. Om man inte använder sunt förnuft blir rollspelsnivån ofta låg och det blir tråkigt för andra. Jag har också lärt mig att inte bete mig konstigt, för det sänker också rollspelsnivån och visar att man inte kan spela på en hög nivå. Jag har lärt mig mycket även om det bara har gått en dag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka