Accepterad Noah.W | Medlem ansökning [Huliganen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noah.W

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? noishh

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Karl Bertil Ambrusdotter är en 34 årig man som urspungligen kommer ifrån Ryd i Småland. Han har nyligen flyttat in till storstan i hopp om en nystart efter en tragisk olycka som resulterade i hans mammas död. Han var ensambarn och hans pappa lämnade honom för 30 år sedan när han var 4. Karl kommer vara aggressiv, ledsen och ha trauma för olika saker såsom badplatser samt livvakter. Karl intressen är generellt att jobba och umgås med folk han känner sig trygg med. Men pågrund av Karls histroia finns en chans att han kan hitta alkohol och droger som ett sätt att komma bort från verkligheten. Detta resulterar i hög chans att han hamnar i dåliga kretsar och därmed kan bli kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med god RP förmåga där de personer jag träffar på servern kommer bestämma ödet för Karl. Möter jag kriminella så blir det att jag faller in i det och blir kriminell men möter jag laglydiga så kanske de bara blir alkohol o lite droger då o då för att bli av med depressionen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att motparten ska kunna gå plus och inte endast du ska gå plus på scenario
Exempel: Jag köper droger av någon, ger pengar o allt men sen blir jag skjuten och blir rånad på drogerna så jag går bara minus i pengar men får inte de jag köper då jag blev kallblodigt mördad på plats. (Detta med tanken att jag aldrig varit i kontakt med säljaren eller dess allierade sedan tidigare, alltså att jag blir mördad utan anledning)

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, det har jag. Man ska följa "vanliga RP regler" därbland, FearRP - förbud mot VDM/ RDM - New Life Rule. Man ska även ha en väl uttänkt och planerad karaktär.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har erfarenhet sedan tidigare om polis rollsspel då jag spelat på flertalet FivePD servrar samt även relativ stor erfarenhet inom kriminell och civil rp då jag spelat på flera RP servrar sedan tidigare samt även som tidigare nämnt FivePD servrar där jag spelat som "Civilperson"

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nepp

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka