Accepterad Noah Torpen | Ansökan till Servervakt [SBstyle, BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Torpeden 2.0

Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad heter du på discord? Noah Torpen#9381

Ange ditt födelsedatum 15 Maj 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag-18-21
Tisdag-18-21
onsdag-18-21
torsdag-18-21
fredag-18-12
lördag-09-11 18-12
söndag-09-11 18-12

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär 2-3 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) det går it att kopiera in den men har 3 st ifall ni it tror mig så kan jag visa via att skärmdela. jag svär på mitt liv att jag har 3st

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en vanlig person som hjälper servern och staffs. och vi kickar eller bannar folk som gör regelbrott men vi måste ha bevis. så om någon gör vdm typ då ska jag klippa det och banna han i en timme som är då sv-ban (id) och sen (anledning). och sen skickar jag in vem som blev bannad och sen klippet och då kan någon förlänga den. Man ska vara alvarlig och inte lalla som servervakt tillexempel om jag dör av att jag flyga ut bilen utan bälte ska jag it revva mig men om jag har bälte och flyger ut och dör då kan jag revva mig men it annars och om det är någon bug typ. Jag ska också vara mogen och göra det så bra jag kan.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att hjälpa till med att utveckla rpandet men ändå så kommer rpa och jag kommer hålla mycket koll och det kommer nog bli mycket kicks och bans. Jag känner också att det är ett bra jobb för mig samt jag kan tillexempel när man kickar någon /kick (id) och anledning eller hur man bannar någon=sv-ban (id) och då bannar jag någon i en timme. Det är också så att problemen ska komma till mig och staffs letar efter det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. som sagt om jag tillexempel dör av en bug så får jag revva mig eller om någon gör regelbrott mot mig så jag dör tillexempel rdm så får jag revva mig men om jag flyger ut ur bilen och it har bälte på mig och dör då ska jag ti revva mig och om vi är typ i en senario får jag it kicka/banna de. men om vi också är mitt uppe i en skottlossning och mina vänner dör får jag it revva dem.
 
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig innan din ansökan blir nekad, lycka till!
 
Tillbaka
Top