Nekad Noah Svensson | Medlem ansökning [Micke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noah Svensson

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/6789542365798/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? Marcelo Barzani#8968

Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marcelo Barzani och är 19 år gammal och kommer ifrån Uddevalla. Marcelo växte upp i Uddevalla och hade en helt normal uppväxt som vilket barn som helst. Marcelo hade det ganska svårt i skolan då har diagnosen ADHD vilket innebär att han har svårt med koncentrationen och svårt med känslor och är väldigt impulsiv. Trots att Marcelo hade svårt i skolan gav han aldrig upp då han hade ett mål, det var att bli fotbolls proff. Han visste att han var tvungen att slita hårt för att nå sina mål i livet så han startade att plugga och bry sig om skolan allt mer. När Marcelo var 14 år så hängde han med några kompisar utanför Uddevalla på ett ställe som heter Smögen. När han var där så hade de väldigt roligt de käkade pizza hängde hemma hos en av kompisarna och bara chillade och lyssna på musik. Men en av kompisarna fick en ide, det var att de skulle försöka få tag på cannabis. Marcelo tyckte inte det var smart då hans föräldrar inte gillar att man håller på med sånt men Marcelo klarade inte att stå på sig. Så de gick och fick tag på cannabis och rökte det tillsammans, efter det så har Marcelo rökt på massa gånger då han blev beroende
När Marcelo var 16 år så tog han kontakt med en person som bodde i Göteborg alltså ungefär 1 timme ifrån Uddevalla. Marcelo tog kontakt med han för att köpa droger. Marcelo tog bussen dit och när han kom till platsen så var det ingen där. Efter 30 minuter så kom en svart Bmw och Körde förbi han men stannade och sköt ett skott i axeln på Marcelo. Marcelo vaknade senare upp på sjukhuset i Göteborg och fattade ingenting. Det var poliser där när han vaknade som senare när han hade återhämtat sig efter operation och vila tog med han till polisstationen för förhör. Marcelo hade blivit åtalad för grovt narkotika innehav och vapenbrott. Polisen hade hittat 478 gram cannabis på han och en pistol. Marcelo visste att han inte gjort någonting fel men ändå fick han straff för de. Han fick jobba i ungdomsanstalt i 1 år för någonting han inte hade gjort. Året var nu 2020 och Marcelo har jobbat klart inom ungdoms anstalten för lite mer än ett år sedan, och han är 19 år och jobbar på ica i uddevalla. Marcelo planerade nu att flytta hemifrån till en helt annan stad och påbörja ett nytt liv med nya möjligheter. Marcelo planerade att flytta till en stad som hans kompis bodde i hans kompis heter Abdi Mohamed och är 22 år. Planen var att Marcelo skulle bo hos Abdi men det är bara om han får tillåtelse för sin mamma vilket han nu väntar på…

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag älskar att rpa och började med fivem 2017. jag är ganska aktiv om jag inte är upptagen med något annat t.ex är med vänner eller skolan. på min fritid när jag inte är med någon så sitter jag vid datorn och spelar roleplay och jag vill att folk ska veta vem min karaktär Marcelo är. Jag vill att han ska bli hörd.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är många spelare och att servern verkar vara bra. Jag har också varit staff på en annan server med ägeren och han är en riktigt bra ägare vilket gör att jag vet att servern är bra. det verkar vara bra scripts och seriösa spelare vilket jag älskar.

Hur hittade du Unive? jag hittadde den via fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och utveckla mitt rollspel till en så hög nivå som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att min karaktär ska vara omtyckt och att folk vet vem jag är

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? i nuläget så spelar jag inte på någon server alls förutom Unive RP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka