Accepterad noah.2jz | Whitelist ansökning [EmilG21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noah.2jz

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199112208753/

Vad är ditt namn i verkligheten? noah

Vad är ditt discord namn? svennen#3919

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Hasse Jönsson och är 24 år gammal, jag föddes i Borås år 1997 och har bott där hela min barndom. Men sedan när Hasse flyttade hemifrån när han var 19 år gammal så flyttade han till Unive där han skulle tillbringa hel sitt liv. Hasse har nu bott i Unive i 5 år och han trivs jätte bra där han bor. Hasse har flertal kompisar i staden och Hasse brukar hänga med dom på fritiden när han inte jobbar. Sen gillar Hasse att hitta på nya äventyr och uppfylla andra saker i livet med hans nära och kära, som han har.Hasse jobbar även som postnord arbetare och gillar det men han vill gärna ansöka till något annat jobb. Tex. Mekonom eller andra yrken som passar honom.

Varför ska just du bli whitelistad? Därför jag ska bli Whitelistad är för att jag vill skaffa Whitelistade jobb tex. Mekonom Ambulans Brandman för att jag vill träffa så många vänner som möjligt på min arbetsplats och lära mig känna dom. Så jag kan känna mig så trygg som möjligt där jag jobbar. Det som jag kommer bidra med är att vara hjälpsam mot dom jag jobbar med eller träffar. Och jag kommer även vara aktiv på serven varje dag och hjälpa folk som vill ha hjälp med något

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Därför jag vill bli Whitelistad just på denna server är för att jag vill testa på nya Whitelistade, jobb och nya saker som inte jag har gjort tidigare, och jag vill också utmana mig själv med vissa saker tex. Jobba på mer svårare jobb eller ha svårare uppgifter som jag ska lösa eller med mina kompisar som jag jobbar med.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att jag spelade andra servrar först och sen så hittade jag Unive och då så ville jag testa på något nytt och sen dess så har jag spelat Unive varje dag.

Vad har du för mål med ditt rollspel? ag har ett mål och det är att ha det så roligt som möjligt och lära sig att träffa nya vänner och lära sig mycket saker som möjligt inom Whitelist.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte någon annan server för tillfället utan jag håller mig till Unive som jag har vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka