noah 123
Medlem
- Meddelanden
- 9
- Reaction score
- 0
Vilken chefs-position ansöker du till? Marja Lisas
Vad heter du i verkligheten? noah
Vad är ditt användarnamn på discord? noah_14071
Ange ditt födelsedatum: 1 Februari 2013
När fick du medlemskap på Unive? vet it typ 3 månader sedan
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef aldrig vart chef
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill bli chef för att hjälpa teamet, ta ansvar och göra jobbet ännu bättre. Jag vill lära mig mer, lösa problem och se till att alla trivs och gör ett bra jobb tillsammans.
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja, jag kommer vara aktiv nästan varje dag och logga in ofta. Jag tycker det är kul att spela och vill verkligen ta ansvar som chef. Jag kommer ha tid att hjälpa andra och göra mitt jobb bra.
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? noah
Vad är ditt användarnamn på discord? noah_14071
Ange ditt födelsedatum: 1 Februari 2013
När fick du medlemskap på Unive? vet it typ 3 månader sedan
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef aldrig vart chef
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill bli chef för att hjälpa teamet, ta ansvar och göra jobbet ännu bättre. Jag vill lära mig mer, lösa problem och se till att alla trivs och gör ett bra jobb tillsammans.
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja, jag kommer vara aktiv nästan varje dag och logga in ofta. Jag tycker det är kul att spela och vill verkligen ta ansvar som chef. Jag kommer ha tid att hjälpa andra och göra mitt jobb bra.
Har du läst våra grundregler? Ja