Accepterad noah 123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noah 123

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199863872953/

Ditt Hex-ID: steam:11000017176bdb9

Vad är din discord tagg? noah_14071

Vem var det som bannade dig? 320master

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-18 110209.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo efter som att jag rdmade men det var ett tag sedan. Dom har överdrivigt med dagarna jag är bannad i just nu i 53 dagar. Anledning grov rdm. Jag förstår att jag gjorde fel men enligt mig var det bara för självförsvar. Jag borde kommit till en staff men jag valde att ta saker i mina egna händer och det jag ber om ursäkt för.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev rdmad av någon och sedan efter åt så rdmade jag han för självförsvar. Sedan Misstog staffsen att jag rdmade först men igentiligen var det han som börja.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag borde inte ha fortsatt. jag borde bara dragigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tyvär så minns jag inte några av mina tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat höra av mig till en staff och förklarat allting men jag komm inte på det på den stunden. Samt jag kunde tagitgt klipp på allt men rensade min dator hade inget att klippa med.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100%. Jag förstår att jag gjorde fel och ber om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka