Nekad Noa2000 | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noa2000

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noa

Vad är ditt discord namn? noakola

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kula Kulson 1999-09-03

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? modig, mogen och trög

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kula Kulson växte upp i Malmö, i den del av staden där betongen mötte drömmar som förlorades innan de ens hunnit börja. Hans mamma var en ensamstående kvinna som jobbade som städerska på ett kontorskomplex, en kvinna vars liv inte erbjöd mycket mer än jobb, slit och nattens tystnad. Hans pappa var en främling, någon som försvann redan innan Kula lärde sig att säga hans namn. Det var alltid bara han och mamma, en liten familj som kämpade sig igenom livet på det sätt de kunde. Men sen en dag fick Kula upp ögonen för anfetamin, redan då började Kulas liv gå i spillror. Han blev utkastad från hemmet och behövde bo på gatan- Kula kände att detta inte funkade och bestämde sig för att flytta till staden Unive för att försöka starta ett nytt liv och göra sin mamma stolt. kula har alltid drömt om att känna feta stålar och köpa coola bilar. Kulas dröm job har alltid varit att bli bilförsäljare och det är jobbet som han kommer sträva efter i denna stad!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra RP, både för mig men även för mina medspelare. Jag ska se till att alla sköter sig och ska RPa på ett bra och moget sätt. Jag kan bidra med erfarenhet inom RP då jag har Spelat på andra servrar som jag inte kör på idag.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Där mina handlingar i spelet leder till att den andra personen får ett bättre resultat istället för att bara jag ska vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag, Jag har till exempel bara kört vidare när jag har krockat med en bil och då flygit på en ban, jag har gått out of character några gånger vilket jag såklart ska se till inte ska hända igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag har varit medlem här innan, plus krim

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka