Accepterad Noa2000 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noa2000

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noa

Vad är ditt discord namn? OlgaMannen2#3145

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2008

Berätta om din karaktär. Kula Kulson är uppväxt i en ort i Linköping som heter Johannelund. Kula hade en väldigt svår uppväxt eftersom att Kulas pappa slog Kula och Kulas mamma. Detta gjorde så att Kula och hans mamma var tvungna att lämna Kulas pappa så fort som möjligt. När kula var 10 år flydde han och hans mamma ifrån Kulas pappa och flyttade till Norrköping. Kula blev mobbad i skolan och hade svårt at hitta vänner och hans mamma jobbade som städare och blev väldigt dåligt behandlad. Detta gjorde så Kulas mamma började ta droger för att dämpa smärtan. Kula började då hänga med olika gäng som han gillade väldigt mycket, de snodde moppar och sålde droger. Men efter ett litet tag insåg kula att hans vänner bara utnyttjade honom. Detta fick Kula att bli otroligt ledsen och arg, kula vågade inte heller komma hem till sin mamma för han klarade inte av att se henne sådär. Men kula hade fortfarande ett intresse kvar som var fotboll, kula drömde alltid på att bli fotbollsproffs. Efter ett litet tag fick Kula hjälp av socialen. Kula är nu 24 år och har nu börjat leva ett normalt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och rolig RP och inte minst en realistisk RP. jag skulle även kunna tänka mig att jobba på ställen där det inte är så många anställda på som till exempel Mekonomen eller sjukvården. Jag kommer även sätta mig in i situationer som om det vore jag. Jag tolererar inte att man behandlar folk olika bara för de har en annan hudfärg eller kön. Det viktigaste enligt mig är att ha roligt och ifall jag blir medlem ska jag se till att båda partnerna av ett scenario ska ha kul. Jag kommer göra allt för mitt jobb, om jag t.ex. spelar som polis kommer jag göra vad som än krävs för att minska och stoppa kriminaliteten.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för själva RP och inte för att man själv måste vinna scenariot. Man ska inte spela för egen vinning utan man ska spela så båda partnerna av ett scenario har kul, man ska alltså tänka från den andra partens sida också.

Hur hittade du Unive? Genom kompisar och streams

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka