Nekad Noa2000 | Ban Överklagan [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noa2000

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199305103785/

Ditt Hex-ID: 1100001502899a9

Vad är din discord tagg? noakola

Vem var det som bannade dig? Yro

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-10 141542.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag ska va hundra procent ärlig, det var faktiskt inte jag. Men han bannade mig för att min karaktär gjorde ett terrordåd på sjukhuset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag hade några polare över eftersom att mina föräldrar inte var hemma den kvällen. jag har alltid varit öppen med lösenord till alla mina kompisar. Mina före detta kompisar tyckte att jag spelade för mycket unive t.ex. på helgerna och så, så när jag väll gick på toa denna kvällen så tog dom chansen att få mig p-bannad. Eftersom att de kunde mitt lösenord t datorn så loggade dem in på datorn, gick in på Unive, Dem visste även att jag var Krim på Unive så dom spawnade gänghuset tog gängbilen och körde ner till sjukhuset och sköt ihjäl två stycken personer. Detta gjorde såklart att jag fick en p-ban direkt. Anledningen till att jag väntar med att skriva denna överklagan är eftersom att jag var tvungen att fokusera mer på skolan eftersom att jag var tvungen att plugga upp betygen och fokusera mindre på spelandet. Nu har jag inte spelat på ett jävligt bra tag och jag tycker att jag förtjänar att komma tillbaka eftersom att jag har lärt mig en läxa att inte lita på folk så mycket och inte ge ut mina lösenord till vänner.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker ju såklart att det var en självklar ban eftersom att mina vänner ändå gjorde ett terror dåd på sjukan. Men det var ju inte jag som gjorde fel utan mina vänner. Jag förstår fult ut att det var en p-ban eftersom det var rdm och att de som min karaktär sköt inte hade gjort min karaktär någonting.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bara blivit bannad två gånger tidigare, två stycken 24h banns. Ena gången var när jag precis blivit medlem slog ner en stackare på torget helt utan anledning. Den andra gången var att jag blev jagad av oppsen och krokade in i ett träd och bara åkte vidare. Det jag lärde mig av detta var att jag var tvungen att förbättra min RP men det har jag gjort nu och jag förstår vad jag gjorde för fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gett ut mina lösenord till mina kompisar och inte låta mina kompisar gå in i mitt rum när jag inte ha gett dom tillåtelse.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer att förbättra min RP och inte låta andra folk spela på mitt konto!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka