Accepterad Noa123 | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noa123

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198878296820/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? mackapacka#8057

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-02-25 192934.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? har tyvärr ingen aning varför akam valde att banna mig vid denna situation eftersom jag inte har gjort ett enda fel innan han bannade mig. Läs frågan under för mer info :)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag fick en felaktig ban så var jag med i en skottlossning. Jag försökte hålla mig till skydd genom att gömma mig bakom bilar, väggar osv. Sedan, så kom det en tjej vid namn "Stina" som är med i ett utav våra allierande gäng och sa att jag kunde hoppa in i bilen, så jag gjorde det. Sedan så körde hon till en person som var med i mitt gäng som låg död på marken och hon sa att jag skulle gå ut och plocka upp honom, så jag gjorde det naturligtvis. Innan jag gick ut ur bilen så sa jag till henne att blockera bilen framför mig så att jag inte får några skott på mig vilket jag tyckte var en bra ide. Och precis när jag hinner ta upp den döda personen så får jag en felaktig ban som jag blev väldigt chockad över.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta är helt klart en felaktig ban eftersom jag inte gjort ett dugg fel innan jag fick den felaktiga bannen. I förra frågan förklarade jag i många steg varför den var felaktig och att jag inte gjorde något fel i situationen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad här innan med då så var jag inte riktigt insatt i rollspelandet så jag tog det inte super seriöst, men nu tar jag mitt rollspelande seriöst och jag har utvecklats väldigt mycket sen dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Väldigt kortfattat så hade jag inte kunnat göra något annorlunda eftersom jag inte gjort något fel. Finns inte jätte mycket att skriva om på denna frågan men aja.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nope, eftersom jag inte gjort något fel. Samma sak här, har inte jätte mycket att skriva om på denna frågan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp. Tack på förhand :) MVH, mackapacka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka