Nekad Noa123 | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noa123

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noa

Vad heter du på discord? mackapacka#8057

Ange ditt födelsedatum 15 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. vardag = runt 15:00 - 22:30
Helg = så länge jag orkar vara vaken

Hur länge har du varit medlem på Unive? detta är ett nytt konto på forumet för det andra funkade typ inte men på mitt förra konto så var jag medlem i typ 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har seriöst ingen aning, men jag vet att jag har blivit det många gånger men det är såhär, att jag tog inte rollspel riktigt jätte seriöst när jag började med det och det är därför jag har så många kicks och bans. Jag har dock utveckat mitt rollspel så sjukt mycket under den tiden jag spelat på unive. Detta betyder att jag just nu har rent och fint rollspel.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. egentligen så kan man dela upp ordet i två olika delar. "server - vakt". Man ska helt enkelt vara som en vakt för unive roleplay. I detta ingår det att man gör olika bedömningar av folk som rollspelar felaktigt. Man ska också t.ex dva bilar som bara står. Dessutom så ska man kolla reports och därmed hjälpa folk som behöver hjälp. Om man sammanfattar detta så kommer man fram till att man ska helt enkelt hålla koll på rp-nivån samt hjälpa spelarna med den hjälp de behöver.

Varför vill du bli servervakt på servern? Ansvaret som servervakter har är ju att vakta servern genom att hålla koll på rp-nivån och att hjälpa folk. Detta är exakt det jag kommer att göra om jag blir servervakt. Mitt mål med "jobbet" som servervakt är såklart att hjälpa så många som möjligt med t.ex deras rollspelande. Jag vill också blir servervakt eftersom jag ofta märker att det är lite segt i reports och kommer därför öka tempot med att hjälpa folk som skrivit reports. Om jag också märker att någon gör något felaktigt i sitt rollspelande så kommer det leda till olika konsekvenser beroende på hur grovt fel det är. Om personer gör något litet fel så kan personen få en kick men om personen gör om det igen så kommer det leda till ban troligtvis.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Till att börja med så vill jag bara säga att korruption och abuse inte tolereras någonstans. Det är verkligen inte okej att abusa sina perms som servervakt eftersom man förväntas att kunna hantera sina permissions på ett bra sätt. Abuse och korruption kan t.ex vara om man kickar någon i ett scenario för at vinna det. Detta kan också vara om man bara hjälper sina vänner som man kanske känner i verkligheten vilken man inte ska göra. Sammanfattat så innebär korruption och sv abuse att man använder sina permission för t.ex fördelar för sig själv.

Tack på förhand :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka