Nekad Noa1 | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noa1

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noa

Vad är ditt discord namn? 1mackapacka#8057

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Karl Gustav Andersson föddes den 15 juni 2000 i Falun och växte upp på en liten gård med sina föräldrar, Ingrid och Johan, och sina två yngre systrar, Emma och Lina. Han älskade att vara ute i naturen och att fixa med maskiner i garaget med sin pappa. Under tonåren började han bli alltmer intresserad av teknik och drömde om att kunna kombinera sitt intresse för naturen med ny teknik. Efter gymnasiet flyttade Karl Gustav till Stockholm för att studera maskinteknik vid Kungliga Tekniska Högskolan. Han var både nervös och spänd inför vad framtiden skulle föra med sig. Trots att han gillade storstadslivet, saknade han ofta lugnet på landet i Falun. Hans mål är att utveckla miljövänlig teknik och en dag återvända till Falun för att starta en egen gård där han kan jobba med både teknik och natur.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra ett med bra, seriöst och rent rpande. detta innebär att det inte inte kommer att ske några regler som blir brutna. Jag kommer också att bidra med mycket socialt rollspelande. Sedan kommer jag också att rapportera buggar och rapportera om det händer något fel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? kortfattat betyder det att man själv inte alltid måste vinna scenarion och att man inte ska bli arg om någon annat vinner scenariot. Man ska helt enkelt tänka på andra också

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM: döda någon utan anledning COPBAIT: försöka få polisens uppmärksamhet METAGAMING: ta info ooc och ta in det ingame

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har över 1000 timmar på fivem. Alla timmar är rollspelande eftersom jag inte kör på 100k or die servrar eller vmenu servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
inte tagit sin intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka