Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198287366480/
Ditt Hex-ID: Noa H
Vad är din discord tagg? förihelvete#1489
Vem var det som bannade dig? Pubbis
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde in i en människa på nära torget med en voi.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hyrde en voi på torget och var på väg mot bilfirman. Sen när jag åkte där så åkte jag förbi en kille och trodde jag körde förbi honom och på min skärm gjorde jag det men körde visst på honom oavsiktigt.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var kanske inte en helt felaktig ban för det såg ju ut som att jag körde på honom men det var lagg för min dator och körde egentligen inte på honom. Men jag tycker jag inte borde bli bannad eller något sånt för det var som sagt bara ett lagg för mig och skulle inte VDM:a på en sån här roleplay server för det är bara onödigt och tråkigt.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte fått några tidigare avstägningar
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kanske kunna kört lite långsammare och lite längre ifrån honom om nu min dator laggade men tror annars jag inte kunnat gjort något så särskilt annorlunda för att min dator laggade en del för stunden och jag körde inte på honom på min skärm.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte nånting.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: Noa H
Vad är din discord tagg? förihelvete#1489
Vem var det som bannade dig? Pubbis
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde in i en människa på nära torget med en voi.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hyrde en voi på torget och var på väg mot bilfirman. Sen när jag åkte där så åkte jag förbi en kille och trodde jag körde förbi honom och på min skärm gjorde jag det men körde visst på honom oavsiktigt.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var kanske inte en helt felaktig ban för det såg ju ut som att jag körde på honom men det var lagg för min dator och körde egentligen inte på honom. Men jag tycker jag inte borde bli bannad eller något sånt för det var som sagt bara ett lagg för mig och skulle inte VDM:a på en sån här roleplay server för det är bara onödigt och tråkigt.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte fått några tidigare avstägningar
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kanske kunna kört lite långsammare och lite längre ifrån honom om nu min dator laggade men tror annars jag inte kunnat gjort något så särskilt annorlunda för att min dator laggade en del för stunden och jag körde inte på honom på min skärm.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte nånting.
Har du läst våra regler? Ja