Nekad no2herkules88 | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

no2herkules88

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199012447627/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? no2herkules#9309

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sixten Kurdi. Han är född i Portugal. Hans föräldrar jobbade konstant för att ge honom samt hans syskon mat på bordet varav att hans pappa blev uttorkad för att försäkra familjens säkerhet samt för att få pengar snabbt. Hans tur ran ut då han inte kunde betala av de skulder han stod i. Vid 15 års åldern blev Sixten tvingad till att börja jobba hårt. Detta berodde på att de blev utbrända hela familjen. Efter tårar och svett har han jobbat hårt men en dag stannade Sixtens pappas hjärta. De blev väldigt ledsna och sörjde i månader. De försökte gå vidare. Nu är Sixten 22 år och försöker starta sitt eget företag och försöker få kontakt med familj och sina bröder.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag ska kunna ha mer tillgång till saker och ting tex. kunna jobba med olika jobb eller kriminaliteten, och för att kunna sprida mer kärlek till alla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer försöka allt jag kan så att folk känner sig välkomna och att dom verkligen har hittat rätt server som de kan rollspela på. Jag kommer försöka göra jätteroliga scenarion som alla ska känna sig nöjda över. Jag kommer göra mitt bästa för att få alla på ett gott humör

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för roll spelet och inte bara köra för att vinna även om du på något sätt kunde få över greppet genom spelet.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive när det var en streamer som rekommenderade Unive och så tänkte jag att jag testar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka