Accepterad nnabil214 | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nnabil214

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nabil

Vad är ditt discord namn? nabil214 (Nabil)

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Osama och är 28 år gammal. Han är uppväxt i en utsatt stadsdel i Beirut och är starkt påverkad av sin tuffa uppväxt. Han har varit mycket aggressiv sedan barndomen och har haft stora svårigheter i skolan. Osama mådde länge dåligt över att hans pappa var involverad i kriminell verksamhet, trots sin unga ålder förstod han att något inte stod rätt till. Hans mamma hade det också mycket svårt med alkoholmissbruk, vilket förvärrades när pappan dog. Osamas skolgång påverkades mycket av hans fars död, han tappade all motivation att gå till skolan och struntade i alla läxor. Detta påverkade också hans umgänge, han började vara ute mer eftersom han mådde dåligt hemma. Hans mamma hade stora ekonomiska problem och kunde knappt betala hyran. Osama kände att han var tvungen att hitta ett sätt att tjäna pengar, hans vän Amir hade länge uppmuntrat honom att börja sälja droger. Osama kände sig tvungen att sälja droger; de flesta han umgicks med höll på med droger och det var ett sätt att snabbt tjäna pengar. Han började sälja droger och fick mycket respekt av de äldre, de sa åt honom att göra som de sa, och som 13-åring var det svårt att säga nej. Han lyckades tjäna ihop en del pengar som han sen hjälpte sin mamma med att betala hyran. Hans mamma undrade såklart var alla pengar kom ifrån, men han sa att han hade gjort tjänster åt folk och fått pengar av vänner. Hans mamma tänkte inte mycket mer på det eftersom hon hade fullt upp med sitt alkoholmissbruk. Osama fortsatte med sin kriminella verksamhet. Men idag har Osamas slutat med allt och försöker ställa sitt liv till rätta med ett bra jobb och vänner som inte håller på med droger. Däremot har hans mamma fortfarande problem med alkoholen. Osama försöker att inte tänka på det, men ibland får han flashbacks från sin barndom när han såg sin mamma dricka mer och mer alkohol.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en varierad och engagerande RP, som är både rolig och seriös. Jag är en erfaren och social spelare som har RP-at på flera andra servrar. Jag kan fylla roller som kanske inte har så många anställda, till exempel inom mekaniker- eller sjukvårdsyrket. Om jag jobbar inom polisen kommer jag att göra allt som krävs för att hålla ordning och stoppa brottslingar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man fokuserar på att skapa ett roligt och engagerande scenario för alla inblandade, snarare än att bara försöka vinna själv. Det handlar om att vara generös i sitt RP och ge motspelaren möjligheter att glänsa, vilket leder till en bättre upplevelse för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Exempel: Metagaming: Att använda information i spelet som man fått utanför spelet på ett orealistiskt sätt. Powergaming: Att utföra handlingar som inte ger motståndaren någon chans att reagera eller påverka. VDM (Vehicle Deathmatch): Att använda fordon för att medvetet köra över andra spelare utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat rollspel på flera olika servrar och har en god förståelse för vad som krävs för att skapa en bra RP-upplevelse. Jag vet hur man ska agera för att undvika "dålig RP" och istället skapa engagerande och trovärdiga scenarier.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en hängiven och passionerad spelare som alltid strävar efter att förbättra mig själv och bidra positivt till gemenskapen. Jag ser fram emot att bli en del av er server och bidra med min erfarenhet och entusiasm.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka