Nekad NmTheLaw | Medlem ansökning [Only olletheterrier]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NmTheLaw.

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/NmTheLaw/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? Nahirmine#1557

Vad är ditt födelsedatum? 8 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är snäll men man måste vara snäll tillbaks. Han har haft en ganska tufft bakgrund. Hans mamma är död och hans pappa är en alkoholist. Buladi är 22 år gammal och är intresserad på allt. Han gillar att köra bil och kanske nån dag bli en bil försäljare, han gillar att hänga ut med sina vänner och är alltid i ett gäng.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli en medlem för att jag ska kunna få jobb lättare och om jag är en medlem så kommer jag känna mig tryggare runt personer för att dem kommer inte se mig som en invandrare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är svårt att hitta en så bra rp server för att alla jag har spelat på har vart dåliga förutom den här. Alla spelare är bra på rp och dem är väldigt seriösa.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive när den brukade heta Multistaden. Det var för kanske 1 och ett halvt år sen. Jag såg att det var ganska många folk i servern så jag ville testa den. Efter jag testa den så ville jag bara spela servern varje dag.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill att min rollspel ska vara ganska rolig och att alla jag har rp med ska ha det roligt. Jag vill att min karaktär blir ganska rik eller en multi miljonär eller nått sånt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bli en bil försäljare så att jag kan kunna kärna pengar, ha det roligt med vänner och personer i servern, att alla ska ha det roligt när dem är omkring mig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag är inte aktiv i andra servrar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka