Nekad Nlstorm01 | Medlem ansökning (J4na07)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nlstorm01

Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Didrik storm

Vad är ditt discord namn? Nlstorm01#9068

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Info: Han föddes 2201-06-30 (Det blev fel ska egentligen vara 2001-06-30) och heter Alskini Asperp och är 192 och väger 83 kilo mitt personnummer är 2201-06-30-8843 och just nu är arbetslös men ska söka jobb hos polisen. Jag har en bil som är helt laglig.

Han var bra i skolan och sedan liten ville kan börja jobba som polis så han satte på sig hård handlarna och började studera. Efter att hans kompisar snackat om hur kul det är att vara kriminell så satte det inte i hans smak så han tycket det var konstigt. Han blev tvungen under hans uppväxt se dom bli värre och värre då han slutade hänga med dom och hitta andra vänner som studera till att också bli polis efter en väntan så blir han polis. Han åkte med andra poliser och ville se hur dagarna ser ut och efter några veckor så gick han till polis ledaren och snacka om att han är redo för att sätta sig ut själv eller med sin partner i trafiken. Utanför jobbet är han en glad och snäll person som alla tycker om. Han och sina kompisar Adam och Stina är väldigt nära och brukar åka till tivoli och bio på helgerna. Han hade en kompis förut som heter Leo med dom tappade kontakten efter han ville gå en annan väg

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en trygg server då alla känner sig välkomna och trygga på gatorna då jag är inte rädd för att ställa in foten som polis men då i rätt tillfällen. Dom som är nya till RP kommer jag hjälpa och vissa hur dom ska göra och vart allt är för att få den bästa upplevelsen om hur bra Unive servern är. Jag kommer också vara mycket social under RP servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte vara självis och låta andra vinna i ett scenario och inte bara göra allt för att just ja eller du ska vinna ett scenario då det blir roligare för alla som spelar.

Hur hittade du Unive? Genom Youtube, twitch stream, Five M listan, vänner, storebror

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka