Nekad Nlstorm01 | Gäng ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nlstorm01

Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Vad ska gänget heta? Brotherhood

Vad är ditt discord namn? Nlstorm01

Ditt födelsedatum: 30 Juni 2007

Har du några tidigare erfarenheter inom gäng rpn på servern? Ja, jag har bland annat varit vice-boss i 2 gäng här på Unive och varit med i 3 andra gäng annars. Jag har varit boss på 2 gäng även fast det var inte på Unive och va länge sedan. Jag har goda kunskaper hur man är boss i ett gäng och är här för att jag vill skapa ett seriöst gäng där målet är att ha en bra rp som ska vara serös och realistisk.

Vilka kommer du starta upp detta gänget med? Jag (Nlstorm01) och Sardinen.

Är alla som ska vara med och starta upp kriminella? Om inte vilka är inte det? Jag (Nlstorm01) och Sardinen.

Vilken inriktning kommer du och ditt gäng att satsa på och varför? Vårat gäng har planerat att va ett kartell gäng där vi har planerat att börja vårat gäng med inte så många spelare för att sen under rps gång hitta kriminella som vi kan lita på och gå med på ett rp sätt och mer realistiskt sätt för att få en bra rp inom vårat gäng som ska va social rp istället för att man hittar folk och sen gör ett gäng och knappt känna varandra då vi tycker det är tråkig rp.

Vad är det som gör dig till en bra boss över detta gänget? Jag har pratat med den jag ska starta upp gänget med och vi har planerat att jag ska va boss. Det har vi ut beslutat då jag varit mer i den kriminella rpn en han. Men han har också varit det några gånger. Vi har gjort en plan om hur vi ska få det här gänget att bli en av dom mest seriösa och sociala gänget här på Unive och inte här för att bara göra kaos. Jag vet hur man ska bete sig som boss över ett gäng och vet att med våra tankar och planer så kommer det här gänget bli en succé.

Vad är din vision med gänget? Våran vision är att börja gänget lite och då vi båda har många kontakter inom kriminella rpn på Unive så kommer vi ta i nytta och samarbeta och sen hitta bra folk som vi känner att vi kommer kunna lita på. Sen tänka om dom kommer hjälpa och göra vårat gäng till social och bra rp. Vi är inte här för att skapa ett gäng fort sen blir det som det blir. Vi tycker att man ska bilda en relation inom gänget så man lär känna och skapa som en familj inom gänget så det inte bara är folk som går med hit och ditt och lämnar lika fort.

På vilket sätt kommer ni att kunna bidra med en positiv rp för servern? Vi kommer bidra till en positiv rp då vårat gäng kommer vara annorlunda jämförelse med andra gäng då dom flesta som skapar gäng bara är här för att kriga och försöka skapa makt genom att skjuta hit och ditt. Vi är mer här för att skapa en grupp av människor i vårat gäng och ha en gemensam rolig rp tillsammans och ha kul men på en social och realistiska sätt.

Har du läst igenom Gäng reglerna? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka