Nekad Nlstorm01 | Chef-jobb ansökan | Marja-Lisas [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nlstorm01

Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas

Vad heter du IRL? Didrik

Vad heter du på discord? Nlstorm01

Hur gammal är du? 15 fyller 16 i juni

Hur länge har du spelat på Unive? svart 3 år men mer dom senaste 5 månaderna

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer bidra stort till Marja genom att anställa bra folk som har en seriös rp så att platsen blir bättre. Jag kommer försöka göra så att vi har många anställda så det kommer kunna vara öppet så mycket som möjlig. Jag kommer då anställa bra folk då viss som jobbar där är inte så aktiva och då sänka antalet som jobbar där men ha seriösa som jobbar och är aktiva. Jag känner folk också bra ingame och då kommer kunna skapa samarbeten med Andra företag. Jag har jobbat ig med att sälja bilar och förstår och vet hur det fungerar att driva ett företag. Jag kommer göra allt och vara väldigt aktiv för att göra platsen till en bättre plats där alla som kommer och vill köpa bil kommer känna sig trygga och nöjda. Jag är en väldigt bra lyssnare som kommer göra så att om nån i personalen har en fråga eller ett förslag så kommer jag se på det om det kommer göra skillnad och då lösa det problemet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja, eftersom att jag har jobbat med bilar nästan hela tiden jag rpat på Unive då jag har jobbat på marja och varit en av deras mest aktiva personal. Jag är P/A just nu men vet att jag kommer klara jobbet som chef, så vet hur det går till att driva en verksamhet. Jag vet också hur man anställer personal till ett arbete och jag kan se ganska lätt ifall den personen kommer göra skillnad på arbetsplatsen.

Hur ofta kommer du vara inne? Som sagt jag är en väldigt aktiv person inom Unive och kommer kunna vara aktiv väldigt mycket och i början lite extra för att få ihop Bäckahäst till en bra och trygg plats igen. Så jag kommer vara inne varje dag och rpa.
Måndag - torsdag 15:00-19:00 paus i en timme där jag äter, sen runt 20:00-23:00.
Fredag 15:00-19:00 sen paus i en timme där jag äter, sen vid 20:00-03:00.
Lördag 13:00-03:00 men nån paus emellan.
Söndag 13:00-24:00 men nån paus emellan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, det skulle jag men skulle vara kul att ta över jobbet efter Emil som chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, det gör jag inte och kommer inte det häller.

Har du läst våra Regler? ja, det har jag.

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka