Nekad Nlstorm01 | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nlstorm01

Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Didrik

Vad heter du på discord? Nlstorm01#9068

Ange ditt födelsedatum 30 Juni 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet på Unive RP är 4-5 timmar om dagen måndag till torsdag och fredag 5-7 timmar och lördag till söndag 10 timmar. Under lov så kommer jag vara mycket aktiv som exempel höstlov så ska jag inte bort så runt 10 timmar om dagen kommer jag vara aktiv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem och servervakt förut men har varit medlem i typ 9 månader nu

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1073249085127135312/1151463483397906522/Skarmbild_2023-09-13_122153.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som en servervakt på Unive RP ska vara som en nivå mindre en staff eller mod som ska hjälpa och fixa i små scenarios som exempel att nån lallar och spelar dåligt och fel i sitt RP det kan vara exempel om nån tar folk i bilar och kör över folk som spelar RP och det kommer förstöra RP i så jag är där för att se till att det stoppas genom att kicka eller lägga en ban på personerna som rpa. Eller folk som går in i Unive och bara förstör för att dom exempel tycker det är kul. Som servervakt kommer man också kunna fixa saker som exempel om det är nån som har mod och sätter in massa båtar som på piren då det ibland händer kan jag använda mig av olika commandos som exempel i det fallet är /dv som tar bort båtarna och exempel på torget så tar nån och kör på massor och gör en VDM så ska jag reviva dom som blev utsatta för VDM och banna hen som utförde det.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag kommer att försöka bidra till en stor del för Unive som exempel dom som bara får in på Unive för att lalla kommer jag försöka att det blir en fortsatt bra server och ha namnet Unive på positiva saker och inte på negativa saker. Jag kommer att hjälpa så att dom som är högre en servervakt kommer få det ett lättare jobb och inte ha lika mycket för sig då jag kommer hjälpa i dom mindre scenarios. Jag vill också bidra till en bra RP på Unive RP genom att kicka eller banna dom som inte beter sig på servern men då kommer jag inte banna eller kicka för något som inte är behövligt och något som bara hjälper mig i ett scenario.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när jag använder mig av exempel revivar mig i en skjutning exempel eller min kompis dör och vill att jag ska reviva eller kicka nån bara för att jag ligger i kris så ska jag förstår inte det för då använder jag mig av abuse och det är inget jag kommer använda mig av som servervakt. Och om jag ska banna någon som har brytit mott reglerna så kommer jag ha klipp på hela händelsen för annars får man inte banna någon. *Exempel om man ska bli kidnappad så ska man inte kicka eller banna dom för att kunna komma undan i det senariot.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top