Accepterad nloaf | Medlem ansökning [MalleDalle340]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nloaf

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? ninjanils10

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mirgel, Don Minjet. Född 1984

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Svårt att sammanfatta karaktären i 3 ord men kanske, Ful, Gammal, Omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mirgel Don Minjet är 40 år och har nyligen förlorat sitt jobb, vilket har fått honom att tappa livslusten. Han är desperat efter pengar och börjar ta till extrema metoder för att överleva. Hans handlingar blir mer oförutsägbara desto mindre pengar han har kvar från sitt tidigare sparande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Såklart mer RP då ni får ytterliggare en medlem men annars hög RP nivå och trevlig stämmning. Jag kommer bidra till communityn mycket genom att vara online ofta samt att hjälp de som är nya till Unive genom att besvara deras frågor. (Både ingame och i Discorden)

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att i vissa scenarion för att uppnå en hög RP nivå så är det bättre att allt inte går bra för en själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? - Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - Att inte döda någon utan ett grundläggande scenario. Samma sak med VDM Fast att använda ens fordon som ett vapen. Metagaming. Att använda information som du får i till exempel discord i RP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Möjligtvis att jag är (inte för att tala för mig själv) hyfsat bra på att leva in i min karaktär, har tidigare kört RP scenarion i lite diverse spel med nära kompisar och tyckt det var kul :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka