Nekad nle | Medlem ansökning ( Darin )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nle

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kai yz

Vad är ditt discord namn? kayz#9946

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2002

Berätta om din karaktär. Kai Yz är en karaktär som bär på en komplex historia och en kamp för att finna sin plats i världen. Född i Somalia växte han upp under svåra omständigheter där hans pappa, med kärlek och omtanke, försökte styra honom på rätt väg. Pappan såg potentialen i Kai och ville ge honom en bättre framtid, vilket ledde till att han skickades till Sverige i hopp om en ny start.

Väl i Sverige möttes Kai dock av utmaningar och hinder som han inte var förberedd på. Kulturella skillnader, språkbarriärer och svårigheter att anpassa sig till det nya samhället blev överväldigande för honom. I en desperat strävan efter att hitta sin plats och en snabb förbättring av sin situation, hamnade Kai på en farlig väg och fastnade i en kriminell livsstil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hej Hej, om jag blir medlem här i Unive så kommer jag att hålla rp på högt nivå tex att köra laglit eller eller att prata med folk som att jag är själv inne i spelet tex vid scenario så ska jag kunna ha kul i den och hålla högt Nivå på rp och samtidigt att den andra partner ska kunna har det med

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tex är att hålla högt nivå på rp genom att tänka sig att man är i verkligheten och spelar tex att kunna ta jopb som många inte är inställda i samtidigt att planera alla scenario innan man gör och kunna spela som att man är i verkligheten

Hur hittade du Unive? Genom stream och vänner

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka