Nekad nle | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nle

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: : https://steamcommunity.com/profiles/76561199485122219/

Ditt Hex-ID: 76561197964265196

Vad är din discord tagg? kayz#9946

Vem var det som bannade dig? jtknxz

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2023-08-16 19_55_30.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? som tydligt har de hänt en secnario som jag hade filmade allt men trodde dom gjorde ett fel men de va inte så va jag tvingen o skriva i oco så dom kunde hoppa in i support.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va inne i supporten med ludde sen va de gänget redan inne i supporten så gick gänget på oss rasistiskt sätt exe gå ut från landet eran jävlar och mer som invandrare ska man ha roligt ellr blir utsatt för vart man kommer ifrån, så sjukt att detta kan hända verkligen med att kalla mig för busunge framför ludde o han gör inget de tycker jag inte om hur kan ni lägga en 09a som staff man ska va modig för vara staff inte ett barn tack.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag som ser kan de vara fel av oss men att jag skriv i oco och plus kunde väll lämna gamet o gå till support men gjorde inte de utan väntade tills secnario blir klar då hoppade jag i support att inte ha samma namn på discord så har jag de och ni kan ser de på mina andra ban så har jag samma i överklaga så vet inte vad han snakca om att ljuga i support vill jag verlkigen vet vad har jag ljugit om för som sagt har jag killp på de men som sagt de va fel så påvisa de inget som har hänt så ba okej men ändå blir jag bannad för att dom kände ludde bra så kommer han som heter garza i min dm o sitter o skratta på att vi blev p ban, hur roligt kan de vara att man känner en staff som kan hjälpa dom så va de alla som va i support kaxiga o hög ljuda på vilken sätt skulle jag kunna förklara mig själv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för r logga men de va inte för att min nät ständes av så stannad spelet, den andra satt o prata när jag va död men lärde de mig va ny på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag gjorde inte göra nått annat än de vi gjorde men kunde försätta för de va fel av oss som min vän skulle ta hans gubb från halsen men hann inte för dom skjut mot han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? abslout ja men att dom ska kalla oss för invandrare o horungar de är okej för nått sätt de så jälva rasist som ludde själv kunde inte hantera de på ett bra sätt så va han tyst hela tiden o pratade bara när dom satt o fråga han men så muteta han oss så vi fick inte ens säga nåt så va de bara fel av oss.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes men hps Philip320 läser detta för de behöves verkligen ingen kommer ens fatta för tydligen är ludde bra vän med Philip o så va gänget kände ludde bra. Tack mvh KAI yz

på sista fråga menade jag att Gänget kände ludde bra som gjorde vi lite utsatt för felet

Detta är ju inte ens en ban överklagan, det är ju inte ett ord i denna överklagan som stämmer. Och vad är felet med att jag är 09a?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka