nkn_333
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? albin
Vad är ditt discord namn? nkn_333
Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2010
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: han heter Mohammed abo och han är 20 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? han är snäll. och blir arg väldig lätt. och han pratar mycket
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mohammed hade en tufft uppväxt då hans mamma dog när när han bara var 5, han föddes i egypten 2 februari 2005 och levde fattig och en dag utbröt det krig där och han vart tvungen och fly till sverige och flytta till stade unive, och han frasmtidsplaner är att skaffa nya kompisar och bli framgångsrik
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med rolig och bra rp och inte bara spela för min vinst
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska köra så en själv vinner och har det roligt varenda scenario utan att även se till så motparten även kan vinna och ha det kul
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? fear rp: man ska värna för sitt liv NLR: man ska ej komma ihåg vad som hänt efter man dog Meta gaming: man tar information utan för spelet och använder det i rpn
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? .
Vad är ditt discord namn? nkn_333
Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2010
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: han heter Mohammed abo och han är 20 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? han är snäll. och blir arg väldig lätt. och han pratar mycket
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mohammed hade en tufft uppväxt då hans mamma dog när när han bara var 5, han föddes i egypten 2 februari 2005 och levde fattig och en dag utbröt det krig där och han vart tvungen och fly till sverige och flytta till stade unive, och han frasmtidsplaner är att skaffa nya kompisar och bli framgångsrik
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med rolig och bra rp och inte bara spela för min vinst
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska köra så en själv vinner och har det roligt varenda scenario utan att även se till så motparten även kan vinna och ha det kul
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? fear rp: man ska värna för sitt liv NLR: man ska ej komma ihåg vad som hänt efter man dog Meta gaming: man tar information utan för spelet och använder det i rpn
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? .