Accepterad NK9K | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NK9K

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
4
Användarnamn: NK9K

Hur gammal är du? 06-06-15 så 13år just nu

Vad heter du? Max

Vad heter du på discord? NK9K#6589

Mellan vilka tider kan du oftast spela? nu har jag sommar lov så typ 10:00 till 01:00 men kan ibland gör man mer saker än att spela så det är väldigt olika men jag är väldig taktiv på bilfirman

Varför ska just du bli servervakt? För att jag kan reglerna jag följer reglerna och jag jobba på bilfirman där jag ser jätte många rdmare vdmare trollare och mer. Det är väldigt jobbig tatt jobba på bilfirman när det är så många lallare och ibland har staffsen andra saker att göra så då tycker jag att det hadde varit perfect att vara servervakt så jag slipper skriva reports hela tiden.

Varför vill du bli servervakt? För jag är trött på lallare på denna servern efter som denna server är såpass populär drar den till sig många trollare. Jag ser troll vdm rdm folk som snor bilar på bilfirman och det värsta folk som försöker ta bilnycklar som andra har betalat för och då vill jag kunna kicka dom. Det är även ett litet spawn problem på servern ibland då kan det vara br att kunna brinag dom till bilfirman efter som vi har ibland ganska mycket dö tid om det inte finns nåra kunder

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad serven förut? Ja det har jag 2 gånger men den ena togs bort direnkt och andra togs bort för en vecka sen och allt verkar vara löst nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka