Accepterad Njurspark | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Njurspark

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Njurspark

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198400608679/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Njurspark#3569

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Ahmad är 30 år gammal och kommer från förorten, hans intressen är feta bilar och droger, och han är bara allmänt trevlig och skön mot alla

Varför ska just du bli whitelistad? får jag whitelist då kommer jag försöka få ett jobb inom mekonomen, bilhandlarna eller falck eftersom att det inte är några som jobbar med det online på kvällen, och det är många som behöver hjälp med bilarna då

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill ha whitelist eftersom att man måste ha det för att få dom bra jobben, och sen kan det ju va skönt att ha whitelist ifall servern ändras och man måste ha det för att få spela på servern.

Hur många timmar har du på FiveM? 284

Hur hittade du Multistaden? letade efter bra server med mycket spelare på och då såg jag den här, och nu har jag och mina kompisar börjat köra på den här server

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag blev bannad på den här servern för någon dag sedan för combatlogg, men det va typ bugg för när jag jonade så hörde jag att jag va död men jag fastnade i laddningsmenyn uppe i himlen så jag lämnade och då blev jag bannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar bara på multistaden

Senast ändrad:
Egentligen skulle denna ansökan kunnas utveckla men det känns Som du har ett mål med din karaktär, så därmed kommer kan godkänna dig!
Godkänd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka