Accepterad Njuahh1 | Medlem ansökning [Bergman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Njuahh1

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? 1noah1123

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Noah 22 år gammal stora Noah är uppvuxen i orten och har varit grovt kriminell hela sitt liv. Noah har en bra familj som flydde ifrån krig 1989 och valde att flytta till sverige då det känns säkert för dom. Noah hade inte bra betyg och inte brydde sig om gymnasium eller skolan och valde att det den kriminella vägen för att kunna få pengar Noah har varit med om mycket i livet från skottlossningar till butiksrån och väljer att börja skita i det kriminella och gå vidare i sitt liv, Noah är rik sen tidigare men pengarna börjar ta slut Men han har mål för att sluta med det kriminella och söka jobb igen och få sina bark lyckliga och ha hus pengar mat och vara nöjda för resten av livet. Detta blev Tragiskt för Noah och hans barn Nu försöker de hitta ett bra liv tillsammans asså. Men nu är Noah tillbaka på rätta spår genom att ha sökt till massa olika jobb med att få hopp om att hitta ett nytt jobb.
En av hans mål är o skaffa en bil som många får plats i

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer kunna bidra med till serverns rp är det följande rolig rp för båda och rp med alla olika kategorier polis krim osv jag kommer och vägleda icke medlemmar in till alla regler osv jag kommer även bidra med kreativa scenario som kommer påverka framtidens rp sedan kommer göra mycket stora och roliga scenarion för alla spelare på unive t.ex. carmeets osv kommer ge hög kvalite på rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela så att den andra parten har en chans att vinna scenariot och inte du ska ligga jätte överlägset t.ex. jag har en jätte bra bil och jag skjuter mot några och vinner scenariot pågrund av min bil och det blir inget roligt för dom och bara mig det är ett exempel på att inte spela för motpartens vinst. Exempel att man ej ska pitta någon för sin egna vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, vdm är när du kör på en person medvetet, rdm du dödar någon utan anledning. Powergamkng du krockar och ej rpar på de.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rpat tidigare på unive som Krim, har bra koll på reglerna har även mycket nytt o bra jag kan erbjuda.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka