Accepterad Njuahh | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alihubbe1

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206564823/home

Ditt Hex-ID: 11000014a4903d7

Vad är din discord tagg? 1noaah.

Vem var det som bannade dig? yro

Bild på banmeddelande: image (18).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Yro bannade mig för att på hans perspektiv såg de ut som att jag VDMa en grabb medvetet vilket inte var syftet. jag skulle parkera in min bil och nån tog ut sin bil samtidigt vilket ledde till att jag inte såg hans bilk förens jag ställde in min bil i garaget. tills nästa gång ska jag köra lite långsammare när jag ser folk vid ett garage.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag rpade med en vän och vi testade lite av mina nya importer, jag åkte till trygghansa och skulle ställa in min bil men samtidigt som de tog nån ut sin bil vilket ledde till att jag krocka in i han sen blev jag bannad 9dgr.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, förstår från Yro perspektiv att de såg ut som att jag medvetet VDMA han men från mitt perspektiv så såg jag inte hans bil förens jag stälde in min bil i garage.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja , jag har blivit bannade tidigare på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat köra lite långsammare , tänka efter innan jag ställde in min bil, hade kunnat bromsa och vänmtat tills han kaqnske tagit ut sin bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag kommer inte aatt köra så snabbt vid ett garage och kommer tänka på att inte gasa rakt in i ett garage och ställa in min bil.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka